Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ronja min nye kat med krøl del 1

Startet af tzari, 30. November 2011, kl. 17:03

tzari

Vil da lige vise jer min nye kat.










Hun ser måske lidt uglet ud men er faktisk krøllet. Hendes krøller sidder dog ikke så godt da vi her i starten bare har børstet hende over ,til hun er faldet til, for at undgå knuder i pelsen. Vi begynder at stile hendes krøller så hun bliver pænere når hun er vant til os men hun er simpelhen jordens letteste kat.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Pernille

Det andet sidste billed er da bare sødt.. hvor er hun kær  :love:
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

lille_thor

Hehe min ny kat er også sådan en lille langhåret sag bare i grå.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

tzari

har du købt Carlo fra guloggratis(hvis ja hvad er hans stamnavn egentlig) eller hvor er din selkirk fra også fra lykken?
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_thor

Citat fra: tzari Dato 30. November 2011, kl. 21:08
har du købt Carlo fra guloggratis(hvis ja hvad er hans stamnavn egentlig) eller hvor er din selkirk fra også fra lykken?
Nej han er ikke sådan en selkirk, han er bare langpelset, han et blanding af, huskat, norsk skovkat og maincoon..
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Julie


Nicoline


Miliah