Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ronja min nye kat med krøl del 2

Startet af tzari, 30. November 2011, kl. 17:27

tzari







Et enkelt forsøg på et profil billede


2 af hende i hendes nye nullerput.



Hun ser måske lidt uglet ud men er faktisk krøllet. Hendes krøller sidder dog ikke så godt da vi her i starten bare har børstet hende over ,til hun er faldet til, for at undgå knuder i pelsen. Vi begynder at stile hendes krøller så hun bliver pænere når hun er vant til os men hun er simpelhen jordens letteste kat.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Dyrenørden

Tillykke med hende! Hvor er hun fin! Hvad er det nu racen hedder?

Barky

Selkirk rex vist nok...

Hun er rigtig fin vivian... Må være ret mystisk at ae med når man er vant til glat pels. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Barky: Ja det vidst rigtig! :) Har desværre aldrig mødt en men gad godt :)

tzari

Jep hun er en Selkirk rex. Jeg er flyttet til jylland mellem Give og Billund så du er velkommen til at komme fordi og nusse hende hvis du er heromkring engang.  Lækreste ved racen er det med den er under udvikling så indavl procent er dejlig lav hos hende og der er testede aner hos hende så problemerne med de racer der er brugt er testet væk :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Dyrenørden

Tzari: Det er ikke så tit jeg kommer på de kanter. Udstiller du hende? Hmm. ja men lidt indavl kan jo nok ikke undgåes på et eller andet tidspunkt når der ikke er så mange af dem men indavl er jo ikke altid en dårligt ting :)

tzari

I første omgang kommer hun med til Tica udstil og hobbyudstillinger til hun vænner sig til udstil. Håber hun kan lide det så jeg kan have hende med til mere. Kan mærke på mine at Tica og hobbyudstillinger er meget mere afslappende for dem end fife udstillinger. Desuden er selkirk desværre kun godkendt i Tica og ikke i Fife endnu:( Men håber da det problem løses inden for nogle år, kunne være ret lækkert
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Dyrenørden

Citat fra: tzari Dato 30. November 2011, kl. 21:10
I første omgang kommer hun med til Tica udstil og hobbyudstillinger til hun vænner sig til udstil. Håber hun kan lide det så jeg kan have hende med til mere. Kan mærke på mine at Tica og hobbyudstillinger er meget mere afslappende for dem end fife udstillinger. Desuden er selkirk desværre kun godkendt i Tica og ikke i Fife endnu:( Men håber da det problem løses inden for nogle år, kunne være ret lækkert

Okay :)