Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nu får I dem alligevel.. (Thailand)

Startet af Julie, 5. December 2011, kl. 15:14

Julie

Jeg havde egentlig skrevet tidligere, at jeg ikke ville kede jer med mine feriebilleder fra Thailand.. Jeg har skiftet mening, så jeg vil lige vise jer et par stykker af dem.  >:|

























Der var måske lidt mere end et par stykker.. undskyld

AlisVolatPropiis

Fuck dig! jeg er misundelig! :P super fede billeder :D

Barky

SUPER fede billeder Julie!!!!

Fuck hvor er de bare gode altså!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Rigtig gode billeder! .. tak fordi du delte! ... Gerne flere :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvor er det bare nogle dejlige billeder.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor ser det bare skønt ud :D og sikke nogle søde hunde du har fået taget billeder af :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

#6
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  5. December 2011, kl. 15:17
Fuck dig! jeg er misundelig! :P super fede billeder :D
Mange tak. Nu har du jo også fået et spejlrefleks, så må du jo også igang :D

Citat fra: Barky Dato  5. December 2011, kl. 15:18
SUPER fede billeder Julie!!!!

Fuck hvor er de bare gode altså!!!
Mange tak :D

Citat fra: Shamua Dato  5. December 2011, kl. 15:31
Rigtig gode billeder! .. tak fordi du delte! ... Gerne flere :P
Mange tak :D Haha, hvis du vil se flere, så kan du se dem på facebook.. der ligger en røvfuld.. eller 285 :P

Citat fra: FerretParadise Dato  5. December 2011, kl. 16:00
Hvor er det bare nogle dejlige billeder.  :)
Mange tak :D

Citat fra: KariN Dato  5. December 2011, kl. 16:15
Hvor ser det bare skønt ud :D og sikke nogle søde hunde du har fået taget billeder af :D
Mange tak, der var også rigtig skønt og jeg skal helt klart derover igen :D ..og ja, de hunde er bare super skønne! Af hvad vi har oplevet, så er thailænderne gode ved hundene og fodrer dem gerne, så mange er vant til at blive snakket og kælet med.. Det var god erstatning for de dyr man savnede derhjemme.. Jeg købte 2,5 kg Pedigree til at slæbe med rundt i landet, men det var sgu de færreste hunde der gad æde det, altså! Jeg synes sgu ikke de kan tillade sig at være så kræsne, når de ikke ved hvornår de får mad igen.. Dumme møgkræ :P

AlisVolatPropiis

Vi er ikke så gode venner endnu *G* mig og kameraet *G*

Dark Crystal Ferret

Wow nogle fede billeder, de er godt nok flotte. Det ser godt nok ud til at have været en lækker tur :dans:

Sølvsten

Øh nu ved jeg jo ikke hvad du har af beskæftigelse, men mon ikke du ville kunne tjene en bunke penge som fotograf?

Det er helt vilde gode billeder!

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

Julie

Tusind tak, det var også en oplevelse for livet :D
Sølvsten - wauw, tusind tak for den kompliment.. det varmer.. Jeg overvejede på et tidspunkt at blive fotograf, men kom lidt fra det igen, fordi chancen for at jeg kommer til at arbejde for national geographic er minimal.. så det opgav jeg lidt :lol: