Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En deeejlig dag ved vandet!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 5. Januar 2012, kl. 17:57

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Mig og Kenzo skyndte os til vandet mens solen skinnede! Det var SÅ lækkert og sys lige i skal se nogle billeder jeg fik taget af mit elskede skrummel, Kenzo <3
Og ihh hvor han nød at bade, jeg nød dog at stå ved vandkanten ;)




Jeg sys jo selv han er verdens smukkeste hund ;)





Behøves jeg at fortælle han eeelsker vand og her leger han vidst Ubåd :S

Julie


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Shamua

Han ser også rigtig smuk ud, så det er ikke kun dig der synes det :love: Rigtig dejlige billeder!

Vh. Marianne

Lena og Peter

Nogle rigtige dejlige billeder af en glad og tilfreds hund.. :)

Anne

Han er så sød at se på :D Skønne billeder!

katja

ohh hvor er han dejlig, og smukke billeder du har fpet taget af ham
ejer af 7 dejlige trolde,

KariN

Jeg får lyst til at kramme ham :D

Hane r rigtig fin og hvor ser det da ud til at i havde en skøn tur til vandet :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tusind tak! Er os ret glad for billederne og selvf. Mest af alt skrumlet på dem :love:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato  6. Januar 2012, kl. 15:20
Jeg får lyst til at kramme ham :D

Hane r rigtig fin og hvor ser det da ud til at i havde en skøn tur til vandet :D

Hehe så er det vidst godt billeder ikke vides i 4D;0) for er du gal han var ullæker efter alle de ture i havet! Det føltes i hvert fald som en lang tur hjem i bilen når han sad og dampede alt det havvand af! Og badet da vi kom hjem var frygteligt hvis du spørg Kenzo!

Eij han er en krammebjørn, jeg hænger ham tit om halsen og putter i hans pels! Og det var en skøøn tur ovenpå alle de gråvejrs dage vi har haft!

KariN

#10
Ja jeg kunne forstille mig at han slet ikke var så lækker bagefter :lol: Men altså han er bare såå fin :) Sjovt at han ikke vil i bad, men godt vil springe i vandet og lege :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

for filan nogle skønne øjne o.O han er virkelig en dejlig hund :) og jeg håber altså han er hos jer længe endnu :)