Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jeg blev vist snydt

Startet af Amazing Ferret, 4. Juni 2009, kl. 11:26

Amazing Ferret

Jeg købte en pakke cornflakes så jeg kunne få noget morgenmad.....men jeg blev godt og grundig snydt

Se hvad jeg fik i stedet for :fnis:

Den uåbne pakke


Og se lige hvad der var i - det er i hvert fald ikke cornflakes



Og så prøver den at stikke af

Bawa

hahahaha, hvor søøødt! :P
tror du der er flere af de pakker tilbage?

Amazing Ferret

Jeg ved ikke om der er flere tilbage  :fnis:

Anne

Jeg kan så fortælle dig at det er en tibetansk mink du har fået der. Den er meget farlig og suger blod, samt bidder arme og ben af folk hvis den kan komme til det, og stjæler sokker. Du bør hurtigst muligt melde det til myndighederne, så de kan tage sig af problemet. Og så ville jeg nok også klage til producenten! Det er jo livsfarligt!

lille_jill

Hvor er fødevarekontrollen dog blevet af  :o

Amazing Ferret


Black Diamond

Er du sikker på det er en Mink Anne?? :o
Lige meget hvad der er Erika, så skal du kalge til butikken. de har tydeligt nok ikke solgt dig de rigtige cornfleks og du må mindst havde en god advokat igemmen for at få en ordenlig behandling.Tilgengel kan du sikkert få en god astatning for stjålne sokker og evt blod og svig og smerte den har forvoldt dig. Tror udover det at du skal ringe til zoo logiskhave i København. Så kan de tage sig af vild dyret :nej:

AlisVolatPropiis

prøv den i en skål med mælk? er den ikke sød....så drys evt. med sukker og frisk frugt.  -kan den ikke spises med ske ville jeg klage.....

Amazing Ferret

Jeg må vist hellere klage  :fnis: Den har allerede skidt på gulvet og bidt mig i foden

Line

Ved ikke hvad de danske myndigheder lige har gang i af kaffepause eller hvad, men den pakke der ligner grangiveligt en jeg så den sanden dag. Den var dog forklædt i en pizza-bakke.  :(