Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ødelæg hinandens ønsker (leg)

Startet af lille_jill, 5. Juni 2009, kl. 15:35

Pipvig

Det får du... Men det er kedeligt...

Jeg ville ønske at jeg kunne huske det ønske jeg synes var så godt lige før... Øv

tzari

du kommer i tanke om det men nu kan du ikke ønske det og næste gang du har muligheden har du sikkert glemt det igen.


Jeg ville ønske jeg ikke boede i odense kommune
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Det gør du ikke... nu bor du på Livø, en ø uden biler eller busser og kun færgeafgang 3 gange om dagen...

Jeg ville ønske at min hundehvalp ikke bed i alt!

Pipvig

Din hund bider ikke længere i alt, kun i alles sko og sofaen.

Jeg ville ønske at Max gad holde op med at vælte min lampe!

Namilla

Det holder han straks op med, istedet er han blevet så kæmpestor at han vælter sofaen og alle de andre møbler...(ha ha...nu ville du pludselig ønske det kun var lampen hva'? !*GG*)

Jeg ville ønske der snart kom tomater og agurker på planterne i mit drivhus...

Line

Der kommer agurker og tomater over alt, men de bliver så kæmpe store at det er umuligt at plukke dem!

Jeg ville ønske Zamira fik sig en døgnrytme der ikke hed 23-09

tzari

Ønske opfyldt hendes døgnrytme er nu 000-2300

Jeg ville ønske jordbær var billigere  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

De kommer på tilbud... når de mugner!

Jeg ville ønske, at min hovedpine forsvandt

Julie

det gør den ikke.. too bad.. istedet udvikler den sig til konstant migræne

jeg ville ønske jeg fik en hvalp i år

AlisVolatPropiis

Det gør du, desværre er det en lille grim sur delvist skaldet puddelhvalp, med en sær konstant lugt et løst tandsæt og besvær med at holde på eh...sine efterladenskaber :P

Jeg ville ønske jeg havde en større lejlighed

Julie Stuhr

Det får du, men der følger så mange mennesker med, at du lige så godt kunne have beholdt din gamle :P

Jeg ønsker at min hovedpine går væk .. NU!

Black Diamond

Hovedpinen går væk, men du tog for mange piller for at få den væk, så du ender til udpumpning  på sygehuset

Jeg ønsker mig at jeg havde flere penge..

Soelberg`s SUN ferret


Du vinder en god sum penge, men det rækker alligevel ikke til alle udgifterne

jeg ønsker mig en sort ilder  <3

cibatuchsi

en sort ilder får du, men når den kommer i bad opdager du det er en albino der er farvet

jeg ønsker snart at flytte

jean08

Det kommer du til, men da du er flyttet ind opdager du der er fyldt med kakkelakker.

Jeg ønsker mig en hest.