Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ødelæg hinandens ønsker (leg)

Startet af lille_jill, 5. Juni 2009, kl. 15:35

Barky

Du kommer i form.. En dejlig form... Du bliver sekskantet... Dit ønske er hermed opfyldt..

Jeg ønsker mig et nyt skab.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Du får et nyt skab men du opdager efter at have sat det op at det spiser både kattenes og ildernes mad, så du er nød til at købe 5 kg foder hver dag for at dine dyr kan få noget at spise :P

Jeg ønsker mig et nyt køkken
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

#47
Du får et nyt køkken, desværre får det de der lede håndtag der var i det gamle, små helt kvadrate med psyko skarpe kanter, så du bliver nød til at have boksehandsker på for at åbne lågerne konstant...

Jeg ønsker mig guld og grønne skove

katja74

Værsgo... det er hermed dit... et styks forgyldt skovbund under plastik træer  :dans:

jeg ønsker mig en hel nymalet lejlighed
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

KariN

Du får en helt nymalet lejlighed, desværre vil malingen aldrig tørre så både dig og dine dyr skal hele tiden være meget forsigte og passe på ikke at røre ved væggene :D

Jeg ønsker mig en lønforhøjelse
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Du får en lønforhøjelse, iog med at du er blevet forfremmet til kontorets skank, så du skal nu ligge krop til alle, når de har lyst.
Men penge, er ikke noget problem længere!

Jeg ville ønske at nogen gad vaske alt mit tøj.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Karina gad men nu har hun for travlt med eh...det der du lige satte hende til :P
Jeg ville ønske jeg var bedre til at tage mig sammen

Julie Stuhr

Du bliver bedre til at tage dig sammen :D Desværre i så høj grad at du bliver stresset og påtager dig for mange ting!

Jeg ønsker mig en lejlighed tættere på jorden.

katja74

Det får du... desværre ligger den 10 meter UNDER jorden...  :)

jeg ønsker mig at tabe mig 10 kilo
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Line

Det kommer du til.... Desværre kommer du bare ud for "mega chokolade attack-paraden" dagen efter, hvilket gør at du ikke kan modstå trangen, og prop fylder mig med kalorier :P

Jeg ønsker mig en telefon med en dansk ordbog  :dans:

Kristine

Du får dig en ny tlf med dansk ordbog.. men selve telefonen er på spansk :O

Jeg ønsker mig et nyt tv

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis

#56
Det får du....-Slangordbogen....*G* ville jeg have skrevet...men..

og du får et nyt tv....desværre vil det kun sende DR og DK4 :P


Jeg ville ønske jeg var færdiguddannet og rig! :P

Line

Først bliver du færdiguddannet om 47 år... Desværre bliver du ikke rig før du er død :P

Jeg ville ønske jeg kunne trylle en hel kylling ind i køleskabet så jeg ikke skulle heeeeelt ned til byen for at købe en så jeg kan lave "god" mad til Mira-musen


Kristine

Du får en kylling... BLING!
Men den er stadig levende! så du skal bruge hele eftermiddagen på at fange den.. da du hakker hovedet af den løber den endnu engang og falder ud af vinduet..

Jeg ønsker mig en mini gris! :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis

Du får en minigris, desværre viser den sig at være lidt af en so og i tilbringer resten af livet med at gøre alt surt for hinanden :P

Jeg gad da godt at ligne jessica alba... :P