Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

bold bur

Startet af tzari, 11. Oktober 2008, kl. 15:41

tzari

fyld et lille bur op med bolde (kan f.eks købes i fætter br).   


Tag en håndfuld tørfoder eller lign spred i buret og lad ilderen gå på skattejagt
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Hammer god idé  :dans:

Jeg skal da have fat i nogle bolde  :D

Julie

meget praktisk. men det lod da til de hellere ville sove i den  :P

Julie Stuhr

Jeg har brugt serpentiner, vi havde en masse i overskud efter nytårsaften, og det fungerer fint. Den er vist også hyggelig at putte i. Man skal bare rode lidt op i den en gang imellem fordi hende den fede ligger det fladt ;)

tzari

smid 5 bolde ud på gulvet og der er endnu flere timers leg for man kan ikke bide i dem  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Chucky prøvede dem hjemme hos Kathrine (hende med Mustela) og der virkede han bange for boldene.

KariN

Jeg har gjort det samme med en bedroller (sådan en man kan opbevare ting i under sengen)

Dyrene syns den er sjov nok, men boldene bliver hurtigt bløde, da det er som om at luften forsvinder lidt ud af dem så dyrene kan bide hul i dem.. men ellers en fed idé :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Jeg har sådan nogle, men er som om det tager alt opmærksomheden at balancere på boldene frem for at finde maden

PiaLyng

Helt klart et hit når mine basser ellers er vågne :dans:.
Rotterne fik også lov at prøve at lege med nogen, og de kæmpede virkelig om balancen :fnis:

Pipvig

Jeg kan ikke finde de bolde. Er der et godt alternativ til dem?

PiaLyng

De kan købes i de fleste legetøjs forretninger :-D.
Jeg købte mine i en fætter br forretning :-)

Lea

Det er virkelig et stort hit. :)

Har selv købte 200bolde og smidt ned i et bur til mine . :) ser sjovt ud når de prøver at gå ovenpå dem, Men min klunte har fundet ud af at man kan løbe med boldene. :)

Jeg har købt dem i fætter Br til 100kr for 100bolde :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Katrine

Jeg har også sådan et bur til mine :)
Et hit.
Jeg købte mine i Toys R us, 100 bolde for 90 kr
Ildere: Loppen & Bamse

Pipvig

Jeg må vist bare på den igen så  :)

EANCAI

sådan nogle bolde skal vi også lige have fat i, ellers må fritterne med på MC.donald  :fnis: