Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kylle kurer turen til VIf

Startet af tzari, 4. August 2009, kl. 20:12

Malene

Jeg havde helt glemt kyllerne. Jeg mangler kontonr.! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PiaLyng

I betaler der over :) - det nemmere :-D!

-Alle kyllerne er pakket og klar til nye hjem - hvis i heldige er der 11 i poserne :P. -fordi jeg er elendig til at tælle og koncentrere mig - især samtidig :P :dans:

Namilla

Hvad med os der ikke skal med? (og stadig håber på at kylle-kureren kan køre forbi på vejen hjem...?) Hvornår bliver det egentligt? For jeg havde da glemt at jeg skal til barnedåb søndag...

PiaLyng

Enten tidlig morgen eller - jeg ved ikke hvornår vi skal hjem :X!
Men ellers kan du få dine på Søndag? skal nemlig til aalborg der mener jeg :)

Namilla

Hvornår kommer I til Aalborg søndag? For der er jeg jo til barnedåb og jeg ved ikke hvornår vi kommer hjem...vi er nok først hjemme ved 19-tiden...
I aften er jeg hos min mor, men de kunne bare afleveres der, hvis det var...
Jeg smider dig lige en pb med mit nummer, så kan du ringe eller skrive, når du ved hvornår du skal hjemad...(eller om du kommer til Aalborg søndag)

Bawa

åh neeeej  :-$
nu har vi lige besluttet at vi først tager hjem søndag,
så vi kan ikke have dem med i bilen! er der nogen fra århus eller omegn der kan tage vores med hjem?  :-$

Namilla

Arh, jeg troede det var den weekend vi har lige har haft (jeg skal jo ikke med til VIF), men næste weekend er jeg hjemme hele weekenden...

PiaLyng

haha, Namilla :fnis:
Jamen vi er i aalborg sådan okay tit :D - så der jo ikke så langt ud til dig :dans:

Namilla

Super... jamen skal vi så ikke bare sige, at du smider en sms, når det passer Jer at komme ud med dem? Jeg er jo hjemme det meste af tiden...

PiaLyng


Bawa