Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Jeg har en klage!!!

Startet af Amazing Ferret, 19. Oktober 2009, kl. 20:15

Cille

Hvorfor er det altid mig...snøft snøft :(

Jeg har en klage...jeg vil have alle mine byttet til noget folk ikke gider at have

Black Diamond

Jamen søde  <3 Når første Erika og Jeg har fået vores astatning så har du ikke flere vi vil havde jo.. Endt problem..

Cille

Jo...for hvis i får jeres vilje så vil andre også og der er vist kun 2 stk af dem jeg har folk ikke ville hugge fra mig.
Jeg må til at opdrage dem til at bide og se grimme ud så ingen gider have nogen af dem

Barky

Hahahaha!! Hvor er i dumme at høre på..! Jeg sidder her og hulker af grin... Nærmest utrøstelig... Fuck i er morsomme! :D :D Tak for det!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Oktober 2009, kl. 22:24
Bobbelplasten er vel sådan at den ikke bliver mere defekt :)?

Ja.. vi kender vel alle sammen godt post dk!

AlisVolatPropiis

Citat fra: Anne Dato 20. Oktober 2009, kl. 00:21
Citat fra: PiaLyng Dato 19. Oktober 2009, kl. 22:24
Bobbelplasten er vel sådan at den ikke bliver mere defekt :)?

Ja.. vi kender vel alle sammen godt post dk!

-hvordan forhindrer bobleplast at pakkerne aldrig når frem? :S

:P

Anne

det gør de bare. det er magi

PiaLyng

Bobbelplast er Magisk <3!!!!!

Black Diamond

Ved ikke om jeg skal grine eller græde. .men det lille vilddyr har brudt igennem bobbleplasten.. og hun er meget vred på mig nu :S Jeg må måske finde en anden løsning.. gaffatape omkrin mundpatiet måske.. Ellers nogle ideer

Anne

Masser af gaffatabe og så bobleplast bagefter

Julie

hvis ikke svaret er gaffatape, stiller du det forkerte spørgsmål!

Black Diamond

 :fnis: Jamen det vil jeg prøve så

Amazing Ferret

Jeg har pakket Zaccai ned i en stor papkasse med de der hvide flamingodimser og så en masse gaffatape rundt om papkassen. Mon ikke det holder til pakken ankommer til Thisted?

Black Diamond

Nå ja.. Jeg tænkte også på noget papkasse noget.. Måske noget flamingo noget.

Cille

Barky jeg synes slet ikke det spor sjovt med så vanskelig køber og andre "nasser" der bare vil hugge mine dyr... total dårlig karma...øv også...snøft snøft. :(

Når dyrene ankommer i hel tilstand hos Anne søger vi nye køber som ikke brokker sig over, farve,tykkelse og sind.

Hvis gaffa ikke er løsningen så måske tæppetape,for så sidder de også fast i det man pakker dem ind i,og ellers kan man måske gå over og vikle dem ind i ståltråd