Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Opdate af alle mine dyr...hehe

Startet af Cille, 12. November 2009, kl. 22:55

PiaLyng

de så smukke alle sammen :-$ !
Jeg er stadig vild med Ludo :-$

Cille

Takker.
Synes nu ikke alle sammen er smukke :fnis:... men det jo mine og de dejlige :)

Ved godt Pia at du vild med Ludo,det har du været fra de var helt små :)...det kan man så ikke sige han er mere,altså lille.... han er vist pænt erotisk buttet :lol:

PiaLyng

Alle dine dyr er smukke - men Ludo smelter hjerter :-$
Han ser ud til at være en lille erotisk buttet dreng - men det gør det nærmest kun bedre :P

Amazing Ferret

Sjovt da de var små var Zaccai den store, nu har Ludo taget føringen  :fnis:

Cille

Ja men han kunne godt tage at slappe af...så meget behøver han altså ikke ligne sin mor.
Men så kan jeg jo trøste mig med hun da trods alt i år ikke ligner en strandet hval

MM-Ferret

Hvor er Mussi dog bare smuk... min dejlige lille pige... Suk suk... savner hende bare så meget. snøft...

ilderhjemmet

 <3 <3 <3, mere er der vist ikke at sige  <3 <3 <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Soelberg`s SUN ferret


åh gud hvor er Titania altså bare gude smuk. Hun har de mest bedårende dådyrøjne  <3

Julie

dejlige vintertykke(eller bare altid tykke :P) dyr.

AlisVolatPropiis

Det er altså en super charmerende og smuk flok du holder dig Hanne :D Skønne billeder og rart at se lidt fra dem :)

Bawa

Hvor er det bare nogle dejlige billeder! :D

Anne

De er evigt smukke dine dyr :D (og nogle af dem evigt tykke)

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr total vild med Ludo! Han er da alt for lækker!!! Savle savle...

Cille

Takker,man bliver da helt rørt over at i synes de er så smukke :-$

Men ja nogen er mine er for evigt tykke :fnis: og det er endda på voksen foder :S
De må jo trives godt :)