Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Opdate af alle mine dyr...hehe

Startet af Cille, 12. November 2009, kl. 22:55

Barky

Du har nogen virkelig flotte dyr Cille...!
Jeg er så misundelig på Titanias næse... Gid at den sad på Zallie. *G*

Men jeg er nu glad for at min gamle tøs er rykket til veteran på DIF's udstilling, Titania ligner en sikker vinder... O_O
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond

Citat fra: Barky Dato 13. November 2009, kl. 19:58
Du har nogen virkelig flotte dyr Cille...!
Jeg er så misundelig på Titanias næse... Gid at den sad på Zallie. *G*

Men jeg er nu glad for at min gamle tøs er rykket til veteran på DIF's udstilling, Titania ligner en sikker vinder... O_O

Ja, jeg er sq også bekymret for den klasse. Har en lille ,syndes jeg selv, smuk silver. Men seriøst vi kan ikke gøre noget imod den der tøs :X Hun er så lækker.. Suk..
Måske oven i at Klister også er i den klasse  :(

Cille

Tak :-$
Men tror ikke vi kan bytte næse og hvad ang udstilling så klarede Klister sig altså bedre end Titania på vif.
Titania har fedmen imod sig og manglende fortand,så tror desværre stadig Klister vinder over hende.
Men det gør så heller ikke noget :fnis:

Cille

Hehe... ja det bliver spændende at se hvem der løber med hvad og kan jo være man slet ikke vinder noget.

Black Diamond

Jamen jeg er nu alligevel bekymret. Også selvom Titania var i bunden sidst og Fiona på 4 plads. Hun havde fedt hale dengang :S
Men nu er de smukke begge alle 3 !!! Det bliver sjovt at se hvad dommer siger :dans:

Barky

Måske det bare er fordi at jeg ikke bryder mig om harlekin aftegnet.. Men jeg syns altså klart, med overvægt? at Titania er den smukkeste! :D
Hvis man bare havde den næse der. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Citat fra: Black Diamond Dato 13. November 2009, kl. 20:06
Jamen jeg er nu alligevel bekymret. Også selvom Titania var i bunden sidst og Fiona på 4 plads. Hun havde fedt hale dengang :S
Men nu er de smukke begge alle 3 !!! Det bliver sjovt at se hvad dommer siger :dans:

Hun var nu ikke i bund... havde der været en 4 plads skulle vi have været til omdømning...vi lå 3 med samme point sum der,at hun så er skrevet sidst på listen er så det,men de havde ens point sum ;)

Cille

Citat fra: Barky Dato 13. November 2009, kl. 20:07
Måske det bare er fordi at jeg ikke bryder mig om harlekin aftegnet.. Men jeg syns altså klart, med overvægt? at Titania er den smukkeste! :D
Hvis man bare havde den næse der. <3

Jeg synes personligt også selv hun er pænere end klister.
Men af sind er det nok mest klister jeg hælder til :)

Black Diamond

Citat fra: Cille Dato 13. November 2009, kl. 20:09
Citat fra: Black Diamond Dato 13. November 2009, kl. 20:06
Jamen jeg er nu alligevel bekymret. Også selvom Titania var i bunden sidst og Fiona på 4 plads. Hun havde fedt hale dengang :S
Men nu er de smukke begge alle 3 !!! Det bliver sjovt at se hvad dommer siger :dans:

Hun var nu ikke i bund... havde der været en 4 plads skulle vi have været til omdømning...vi lå 3 med samme point sum der,at hun så er skrevet sidst på listen er så det,men de havde ens point sum ;)

Ja, og der er heller ikke så vigtigt. Men på Vif hjemmside er Fiona på 4 pladsen. Og Titania på 7.. I Tjalfes klasse fik 2 og 3 også lige mange. Og man sætter dem vel op efter bedst bedre og der efter?..
Det er ikke så vigtigt i det jeg siger og det skulle slet ikke forstås sådan.

cibatuchsi

man kan da ikk få nok billeder af dine smukke dyr....

Cille

Maria :fnis:... ilderne skal jo skrives på siden og kig efter de sidste 3 har samme point,at fiona ligger som nr 4 er tilfælde.
Hvem af de 3 skal de skrive først ? de kan jo ikke alle stå på samme linje som  en mulig 4 plads.
Så det er delt 4 plads mellem 3 personer,medmindre der havde været omdømning ;)

Jeg kan nu godt indimellem få nok af mine ilder,når man 10 gange har sat dem ned fra køkkenbordet,eller har måttet omplante blomster osv :lol: