Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Sølvsten

Er der ikke andre end mig der fodre med Vitalin?

Jeg køber det i Sverige hos Hungy Ferrets og jeg ved at vi kan lave en aftale om levering hvis vi er flere der skal have noget. Det bliver en del i porto hvis man skal have det sendt til DK. Jeg er ved at løbe tør og jeg ved ikke hvad jeg skal finde på at fodre med hvis jeg skal skifte foder.

FerretParadise

Åh jeg ville godt ha været med der.
Men jeg har akurat fået Orijen hjem, så nu har jeg masser af foder.
Ann Hillerslev.

PiaLyng

det kommer lidt an på priser :)

Sølvsten

Det var da ærgeligt Ferret Paradise.

Jeg mener at jeg plejer at give 50 kr pr. kg. Så bliver der lidt udgifter til kørsel til Helsingborg. Men jo flere vi er jo billigere bliver det.

Bawa

Jeg har desværre også lige fyldt lageret op :(
Pokkers også! hehe.

Starshineferrets

En kartong på 10 kg vitalin koster ca 330 DKK, sedan tillkommer kostanden för leverans. Men är ni några stycken som beställer ihop, kan ni få fodret nerkört till te.x helsingborg elelr evt. köpenhamn.

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 17. November 2009, kl. 16:31
En kartong på 10 kg vitalin koster ca 330 DKK, sedan tillkommer kostanden för leverans. Men är ni några stycken som beställer ihop, kan ni få fodret nerkört till te.x helsingborg elelr evt. köpenhamn.
Kommer Hungy Ferrets på Dansk Ilder Udstilling i januar?
For så kunne jeg godt være interesseret i noget foder der. ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Nej :(
Vi pratade om att åka, men det blir tyvärr för dyrt för oss :(

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 17. November 2009, kl. 16:39
Nej :(
Vi pratade om att åka, men det blir tyvärr för dyrt för oss :(
Åh. Det er jeg rigtig ked af.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jeg vil gerne være med. Hvor mange kg køber man af gange? Og hvor store er poserne?

Starshineferrets

man kan köpa 2 kg eller 10 kg ... och hur mycket man vill ;) men ju fler kartonger om 10 kg som beställs ju billigare blir frakten.
varje kartong innehåller  eller 5 x 2 kg (ibland 4 x 2,5 kg), påsar med foder. så man behöve rinte oroa sig för att det ska bli dåligt :)

PiaLyng

Hvis det måske bliver til noget kunne jeg godt være interreseret i 10kg :) -men er jo en lille nordjyde så jeg ved ikke ang afhentning :(

Black Diamond

Hvor er det du bor? Er det i Jylland. Sådan i forbindelse med hvordan man får det.For jeg har ikke mulighed for at komme efter det, da jeg ikke har bil. Men ellers  jeg vil gerne være med på 10 kg i alt fald :)

Anne

Jeg kunne også godt være interesseret i 10 kg, men jeg bor også i nordjylland så hvis jeg skal til sjælland efter det så er det nok alligevel bedre for mig bare at købe det og få det sendt med posten.

Line

mødes I ikke alle på DIF? - kunne jo være foderet kunne komme med der hvis det er en fra sjælland der henter det :) Ellers er der sikkert andre der kører fra sjælland til jylland, som kunne have det med :)