Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Sølvsten

ja så fik vi vist svar på det ha ha

cibatuchsi

ja det tror jeg da vist oz...griner

Shamua

også til hvalpe på 5-6 måneder?

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua88 Dato 24. November 2009, kl. 09:26
også til hvalpe på 5-6 måneder?

Ja det kan de sagtens spise.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Jeg er ikke ekspert, men mine 3 ilder har fået det hele deres liv og jeg har ikke haft problemer med det

Shamua

så vil jeg også gerne hoppe med på bestillingen hvis jeg kan nå det?

Vh. Marianne

Sølvsten

Det kan du sagtens men vær sød at læse hele tråden igennem for pengene skal enten sættes ind på min konto inden torsdag ellers skal du overføre pengene til Hungry ferrets. er det 10 kilo du skal ha?

Shamua

10 kg er ret meget. men er det ikke kun 1000 kr ca fordelt på alle sammen? og så er det med porto?. og så bliver det taget med til udstilling i horsens?

er det ikke rigtig forstået?

Vh. Marianne

Sølvsten

Nej det er 465 sek kr for 10 kg + fragt

Med hensyn til at få det til horsens melder jeg fra det er der andre der har tilbudt. Jeg e rikke sikker på at komme til udstillingen. Du kan også njes med at købe 2 kg eller 4 eller 5

FerretParadise

Et andet sted i tråden skriver du, at det bliver 434 kr for 10 kg incl fragt.
Men nu skriver du, at det bliver 465 kr for 10 kg + fragt.

Jeg ved godt at der er et par der har sprunget fra, men kan det virkelig gøre, at det er steget så meget?
Ann Hillerslev.

Shamua

Jeg vil godt købe 4 kg så, og så kan jeg måske hente det i ballerup d. 26 december eller d. 28. Jeg skal nemlig til sejerø med familien og der kører vi jo over sjælland. Men jeg skal selvfølgelig lige høre min far ad om det kan lade sig gøre at køre fobi ballerup på vej der over eller på vej hjem.

Men jeg kan godt sætte penge ind til på torsdag, skal bare have beløb og reg og kontonummer. Men kan jeg lige svare endeligt om jeg kan hente det i aften, så finder jeg lige ud af det?

Vh. Marianne

Sølvsten

Det er ikke regnet endeligt ud. der står 465 sek og ikke 465 dkr

Shamua

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 24. November 2009, kl. 09:50
Det er ikke regnet endeligt ud. der står 465 sek og ikke 465 dkr

nej det er vel omkring 300 dkr

Vh. Marianne

Sølvsten

Shamua88 Det kan da også være at der er andre der kan tage det med til udstillingen. Men ellers kan du godt hente det her, jeg er bare ikke hjemme men kan stille det under halvtaget. Det finder vi ud af hvis der ikke er nogle der kan tage det med til udstillingen

Sølvsten

465 sek er 330,15 dkr Kurs 0,71. oveni kommer der fragt 870 dkr som skal fordeles imellem os.