Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Shamua

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 24. November 2009, kl. 09:54
Shamua88 Det kan da også være at der er andre der kan tage det med til udstillingen. Men ellers kan du godt hente det her, jeg er bare ikke hjemme men kan stille det under halvtaget. Det finder vi ud af hvis der ikke er nogle der kan tage det med til udstillingen

ok, så er jeg med på vognen med 4 kg

Vh. Marianne

FerretParadise

Så forstår jeg det bedre.
Jeg må stadig være morgentræt siden jeg overså at der stod sek.

Jeg er stadig med, jeg skal også bare ha beløb og konto oplysninger.
Ann Hillerslev.

Shamua

Ligger ballerup langt fra frederiksberg? (er vestjyde) :fnis:

Vh. Marianne

Sølvsten

Det tror jeg at jeg ville have overset uanset om jeg var morgentræt eller ej. Jeg skal nok sende beløb og kontonr jeg skal bare være sikker på at alle stadig er med for ellers kan jeg ikke regne fragten ud.

Sølvsten

ca 20 km selv om du er vestjyde he he

Shamua

Okay - skal bare lige se om jeg kan få en kammerat til at hente det, en som snart skal til jydelandet ;).... Jeg er helt sikkert med i købet!

Vh. Marianne

Sølvsten


Starshineferrets

Kan inflika att Vitalin enligt mig är det bästa illerfoder som går att köpa i europa, det innehåller ca 40% protein, och första ingrediensen är rent kött, inte slaktavfall eller köttmjöl som det tyvärr ofta är. Eftersom protein innehållet är såpass högt, så går det heller inte åt så mycket foder som det kan göra med sämre sorter. Har en veninna som har 10 illrar, hemma hos henne går det åt ca 8 kg vitalin i månaden, tidigare gav hon James wellbeloved Ferret complete, så gick det åt upp emot 12 kg i månaden :s
Det smarta med Vitalin är att det levereras i 2 kgs förpackningar i en liten box, så man behöve rinte oroa sig för att fodret blir dåligt även om man tex bara har en iller. eftersom man kan öppna en påse i taget. När jag bara hade 2 illrar, beställde jag en kartong ca var 4 e eller 5 e månad. Eftersom holdbarheten just nu är till december 2010, så har man gott om tid på sig att få illern att äta upp det :)

Benita

Jeg bruger vitalin når som helst jeg kan få fat i det. Maria fra sverige har alligevel spurgt mig og jeg vil super gerne have fat i det.

Benita

Er det for sendt? jeg vil gerne købe 10 kg nemlig..

Bawa

^ Ja, de har modtaget det :ja:

Starshineferrets

Det är möjligt att det kan gå att ordna en leverans till frammåt nyår, beroende på hur många det är som är intresserade!

Benita

ok, så ser jeg til den tid:)

Shamua

Godt nyt til vitalin spisere i dk..

Jeg var i galten hos kirstens dyrebutik, og så forhørte jeg mig lige om hun måske kunne skaffe noget vitalin hjem :D  Hun ville se på det, se om hun kunne finde ud af hvorfra hun skulle bestille det.. Så der er et lille håb for at man kommer til at kunne købe det der   :dans:


Vh. Marianne

Bawa

^ Kirsten er altid så hjælpsom :D Hvor er det fedt!