Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Masa

O yay, jeg vil også gerne have 5(6) eller 10kg   :dans: Og vi kan tage fodderen med fra Sjælland til DIF :)

Sølvsten

Det er mig der tager fejl Sorry. Der er jo 2 kg i hver pose. Jeg skal selv have 30 kg. Det ville være meget rart hvis det kunne komme til København. Jeg vil gerne ligge "lager" til så kan man evt hente det hos mig i Ballerup. Måske vi kunne få en pris på hvad udgifterne til kørsel til Ballerup vil koste så kan vi jo splejse om udgifterne.

Starshineferrets

Att få det kört till helsingborg tror jag skulle kosta omkring 1000 SEK, ska det över till danmark så tillkommer ju lite för färja etc :S
Men är man många som beställer, så blir det inte så dyrt att dela på.
för tex 10 kartonger blir ju frakten ca 100 SEK styck, 20 kartonger så blir det 50 SEK styck , eller om man delar det per person... hur man nu väljer att göra. ;)

Anne

hvis nogen vil transportere det til dif's udstilling så vil jeg gerne have 10 kg.

Sølvsten

Hvad er jeres holdning til hvordan vi deler fragten? Jeg vil mene at det skal være pr. person men det er måske mere hvis jeg både skal hente det i København og være "lager". Lad mig høre hvad I mener og om I vil have at det er mig der står for det. Når vi når dertil hvor der skal bestilles skal pengene være indbetalt inden så der ikke kommer nogle i klemme.

PiaLyng

Citat fra: Anne Dato 18. November 2009, kl. 16:03
hvis nogen vil transportere det til dif's udstilling så vil jeg gerne have 10 kg.

Samme her :)

Black Diamond

Da jeg ikke har mulighed for at komme til Ballerup selv og hændte, da jeg ikke har nogen bil, og derfor ikke ville kunne bære det hjem alene, så ville jeg måske også helst havde det til Dif, da jeg nok skal køre med en hjem derfra.

Ang, betaling af fragt, var det så ikke en idé at i tog tuen og købte det, og så regnede i ud hvad det havde kostet og delte det ud på dem der skulle havde?

cibatuchsi

tror også vi er fristet til at hoppe på vognen. og vi skal så IKKE ha det til DIF men henter i ballerup;) men må lige ha snakket med stef om det

Sølvsten

Hej Black Diamond

Jeg skal lige være sikker på hvad du mener. At jeg skal køre til Stockholm og hente fodret og så ligge hus til lager?

Vi bor jo forskellige steder i landet og jeg kan ikke køre det rundt til alle. Derfor tilbød jeg at det kunne blive sat af i Ballerup og så kunne man hente det der. Hvis der er andre der har tid og lyst til at hente det i Stockholm så er det fint med mig. Jeg skal selv bruge 30 kg og vil gerne splejse om udgifterne til transport på den ene eller den anden måde. Jeg har dog ikke mulighed for at køre til Stockholm og hente det. Hvis det bliver hos mig det bliver leveret  kan vi sikkert finde ud af noget Black Diamond med at vi kører det til dig (du betaler for benzinen)  men så skal jeg også have lov til at nusse dine totter.


Sølvsten

Cibatuchsi hvis du ikke kender det kan jeg tage en prøve med til dig. Jeg har været meget glad for det og mine 3 har spist det fra day 1. Ved dog ikke om en prøve er nok til at du kan bedømme om det er godt nok.

Anne

Jeg vil selvfølgelig gerne være med til at dele fragten ligeligt. hvad koster det at få det sendt til danmark? For måske er det billigere at få det sendt helt hertil for mig.

FerretParadise

Jeg vil gerne være med på 10 kg.
Jeg kan godt hente det i Ballerup. ;) Skal bare lige finde en der gider køre mig, eller en bil jeg kan låne. Men det kan vel ikke være så svært.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Anne sidst jeg undersøgte det kostede det 560 sek for 10 kg så det er ret dyrt.

cibatuchsi

#28
Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 19. November 2009, kl. 14:49
Cibatuchsi hvis du ikke kender det kan jeg tage en prøve med til dig. Jeg har været meget glad for det og mine 3 har spist det fra day 1. Ved dog ikke om en prøve er nok til at du kan bedømme om det er godt nok.
det tilbud vil jeg gerne tage imod, for det er trist at købe 10 kg hvis de ikk vil røre det.
og vil de det så er det jo bare smadder godt

Black Diamond

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 19. November 2009, kl. 14:46
Hej Black Diamond

Jeg skal lige være sikker på hvad du mener. At jeg skal køre til Stockholm og hente fodret og så ligge hus til lager?

Vi bor jo forskellige steder i landet og jeg kan ikke køre det rundt til alle. Derfor tilbød jeg at det kunne blive sat af i Ballerup og så kunne man hente det der. Hvis der er andre der har tid og lyst til at hente det i Stockholm så er det fint med mig. Jeg skal selv bruge 30 kg og vil gerne splejse om udgifterne til transport på den ene eller den anden måde. Jeg har dog ikke mulighed for at køre til Stockholm og hente det. Hvis det bliver hos mig det bliver leveret  kan vi sikkert finde ud af noget Black Diamond med at vi kører det til dig (du betaler for benzinen)  men så skal jeg også have lov til at nusse dine totter.


Hihi -smiler <3

Jamen du må gerne nusse alle mine totter lige så meget du vil.Jeg er sikker på at Williy eller Tut gerne giver et kys med på vejen også :P Og jeg vil gerne betale benzin penge for hvis i kan komme.For det ville gøre det så meget nemmer for mig. Også gerne give en kop kaffe eller Cola hvis det er :)