Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Sølvsten

Black Diamond vi skal nok finde på noget. Først og fremmest skal vi jo lige bestille og betale hos Hungry ferret og så skal det aftales hvornår vi kan få det til DK. Jeg er ved at være lidt presset med hensyn til foder har kun 4 kg tilbage så for min skyld så hurtigt som muligt.

Hungry Ferret eller Starshineferrets hvordan gør vi det her nemmest for jer og os????

Anne

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 19. November 2009, kl. 14:58
Anne sidst jeg undersøgte det kostede det 560 sek for 10 kg så det er ret dyrt.

Fro fragt! Holy shit

Starshineferrets

ja tyvärr är fragten väldigt dyr från sverige om det ska utomlands :s

Maria som har Hungryferrets kör gärna ner fodret till er, mot resekostnad, men mer exakt hur det går till är bättre att tala med henne om
Det lättaste är nog om ni kommer överens om hur mycket foder ni vill ha totalt, och sedan om en av er tar kontakt med Maria, och bestämmer resten med henne :)

lille_jill

Jeg vil også gerne have en pose. Kan godt hente i Ballerup (eller min mor kan, hun bor i nabobyen)

Sølvsten

Kære Starshinferrets

Jeg skal nok lave en oversigt over alle dem der har tilkendegivet at de gerne vil købe Vitalin og så kontakter jeg Maria og laver en aftale med hende.

Hvis nogle af dem der har sagt at de vil købe Vitalin har fortrudt bedes de venligst give mig besked.

cibatuchsi

jeg snakker lige med steffen om det før jeg vil ligge fast om jeg skal ha eller ej. men må jeg lige gøre senere i dag, ellers må jeg bare vente til næste gang der bliver bestilt;)

Sølvsten

Ingen hast! Jeg får nok ikke sendt besked til Maria før søndag, så I har tid at løbe på. De små pus skal jo også først lige smage det  :)

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 20. November 2009, kl. 09:08
Ingen hast! Jeg får nok ikke sendt besked til Maria før søndag, så I har tid at løbe på. De små pus skal jo også først lige smage det  :)
ja det er jo lige det;)

Sølvsten

Citat fra: lille_jill Dato 19. November 2009, kl. 22:34
Jeg vil også gerne have en pose. Kan godt hente i Ballerup (eller min mor kan, hun bor i nabobyen)

Når du skriver en pose mener du så 2 kg?

Sølvsten

Har jeg fået alle med?

Navn                Antal kg.
Pia Lyng                   10
Black Diamond   10
Anne                    10
Masa                   10
Ferret Paradise   10
Lille-jill                    2 kg??
Cibatuchsi                  10??
Mig                   30

cibatuchsi

ja hvis vi er med er det 10 kg. mindre ville være dumt med 6 dyr.:)

Sølvsten

Ja jeg bestiller 30 kg til 3 he he. Vi skal bare lige være opmærksom på hvornår sidste anvendelsesdato er for hvis det er til maj kan det godt være jeg vil nøjes med 20 kg. Maria plejer at være flink til at give besked om det.

lille_jill

2 kg er fint. har kun 1 kræ

cibatuchsi

vi har bare ikk rigtigt plads til at opbevare så meget hvis det skal ligge så dyrerne ikk kan få fat på det...gg

Sølvsten

Fint Jill

Sjovt nok fylder det ikke så meget. Det er pakket med 5 poser af 2 kg i en kasse. Den kan ligge under en seng hvis det skulle være eller oven på en skab. Jeg nupper en kasse med så du kan se den.