Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 20. November 2009, kl. 10:21
Fint Jill

Sjovt nok fylder det ikke så meget. Det er pakket med 5 poser af 2 kg i en kasse. Den kan ligge under en seng hvis det skulle være eller oven på en skab. Jeg nupper en kasse med så du kan se den.


vi har ikke meget plads hvor vi bor nu(bor 5 tobenet og 6  firebenet i en 3 værelset), men når vi flytter som vi håber vi snart gør så skal der købes stort ind;)

Anne

Skriver du lige her Leo, rufus og Vera når du ved hvad det vil koste at få det til dk?
Og var der nogen der ville tage det med til DIF-udstilling, hvor meget skal personen have for at tage det med?

Det ville være rart nok med et overblik over hvad det løber op i :)

Black Diamond

Ja jeg ville også gerne lige vide lidt omkring pris og sådan. Ved du om man kan få rabat når vi bestiller så meget?? Det kunne jo være lækker nok :dans:
Hvornår skal du havde pengene så, er det inden du køre over efter det eller ??

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 20. November 2009, kl. 15:02
Skriver du lige her Leo, rufus og Vera når du ved hvad det vil koste at få det til dk?
Og var der nogen der ville tage det med til DIF-udstilling, hvor meget skal personen have for at tage det med?

Det ville være rart nok med et overblik over hvad det løber op i :)
Hvis jeg kan få det her hjem, så kan jeg godt tage det med til dif udstillingen.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Jeg skriver lige så snart jeg har talt med Maria. Det er Maria der skal have penge for at køre det til DK. Så jeg vil bede hende om en pris. Jeg skal kun have penge for benzin og færge hvis jeg skal hente det i Helsingborg.

Penge for foder og transport af Maria skal naturligvis betales til Maria. Jeg regner med at sende mail til hende lørdag eller søndag

Anne

Ann: det lyder godt. Hvad skal du have for det?

PiaLyng

Citat fra: FerretParadise Dato 20. November 2009, kl. 16:26
Citat fra: Anne Dato 20. November 2009, kl. 15:02
Skriver du lige her Leo, rufus og Vera når du ved hvad det vil koste at få det til dk?
Og var der nogen der ville tage det med til DIF-udstilling, hvor meget skal personen have for at tage det med?

Det ville være rart nok med et overblik over hvad det løber op i :)
Hvis jeg kan få det her hjem, så kan jeg godt tage det med til dif udstillingen.

Vil du muligvis også fragte for mig :)?

FerretParadise

Anne og PiaLyng: Hvis I sørger for at jeres foder kommer her hjem til mig, så kan jeg godt tage det med over til udstillingen.
Jeg har dog ikke selv bil, så jeg kan ikke hente det i Ballerup.
Jeg havde regnet med at tage toget til Ballerup, for at hente mit eget, men jeg kan ikke slæbe så meget foder, altså mit eget og jeres også. :P
Og hvis I finder en måde at få jeres foder her hjem til mig på, kan I så ikke lige se om mit kan komme med? ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Tänkte kanske att ni vill veta att fodret som finns nu är minst holdbar till december 2010

Sølvsten

Tak starshineferrets.

Ferretparadise vi skal nok finde på noget så du ikke skal slæbe alle de kilo. Nu skal vi først have det i hus og så finder vi ud af noget. Måske vi kommer som tilskuere til jylland og så kan vi tage med til dem fra Fyn og Jylland. Ellers kan vi sikkert godt komme hjem til dig med det hvis det er.

FerretParadise

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 21. November 2009, kl. 19:22
Tak starshineferrets.

Ferretparadise vi skal nok finde på noget så du ikke skal slæbe alle de kilo. Nu skal vi først have det i hus og så finder vi ud af noget. Måske vi kommer som tilskuere til jylland og så kan vi tage med til dem fra Fyn og Jylland. Ellers kan vi sikkert godt komme hjem til dig med det hvis det er.
Det ville være super dejligt hvis vi kunne finde ud af et eller andet.  ;)
Ann Hillerslev.

Anne

HVis ik i finder ud af noget så sig lige til så skal jeg prøve om jeg kan få nogen til at hente det og køre det til Ann.

Masa

Vi kan hente fodder i Ballerup :) og hvis der er behov for det tage den til udstillingen :)

Starshineferrets

Har pratat med Maria (hungry ferrets), om när hon närmast kan leverera foder, och som det verkade var det nu i helgen som kommer eller runt den 19 december  hon hade möjlighet

bara som en parantes :)

Sølvsten

Så er der kommet priser.

Ialt for 10 kg Vitalin inkl. transport til Malmø og mine udgifter i forbindelse med at hente det i Malmø bliver det 434 dkr.

For 2 kg til lille-Jill bliver det 99. dk.

Dette er forudsat at alle der har meldt sig indbetaler pengene til mig på min konto som jeg giver når I sender en PB senest på torsdag.
Jeg henter fodret i Malmø på lørdag.