Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vitalin

Startet af Sølvsten, 17. November 2009, kl. 12:00

Anne

Jeg har uanset hvad ikke råd til at betale dig før d 1. Så hvis det er kravet så må jeg springe over denne gang.

Black Diamond

Ja, jeg har altså også først råd til den 1.. Øv :X

Sølvsten

Det er godt nok ærgeligt. Det var jo netop derfor jeg spurgte jer om I ville melde fra inden jeg kontaktede Maria (Hungry Ferrets). Udgifterne er regnet ud fra hvor mange kilo man har bestilt og så bliver det jo dyrere for os andre. Inden jeg aftaler videre med Maria vil jer gerne hører jer andre om I stadig vil købe med den merudgift det bliver når folk melder fra.

Black Diamond

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 23. November 2009, kl. 15:53
Det er godt nok ærgeligt. Det var jo netop derfor jeg spurgte jer om I ville melde fra inden jeg kontaktede Maria (Hungry Ferrets). Udgifterne er regnet ud fra hvor mange kilo man har bestilt og så bliver det jo dyrere for os andre. Inden jeg aftaler videre med Maria vil jer gerne hører jer andre om I stadig vil købe med den merudgift det bliver når folk melder fra.

Ja,det er jeg altså ked af. Jeg havde ikke regnet med at det blev før efter den 1.. Det må du undskylde :-$

Anne

#64
Nu havde jeg ikke set nogen steder at betalingen skulle være dig i hænde inden den første. Så det må du undskylde, for det er skam ikke fordi jeg har lyst til at melde fra, det er bare lidt svært at overføre penge man ikke har.

Edit: nu har jeg læst hele tråden igennem og der står altså ingen steder at det skal være inden den første december.

Sølvsten

Nej det har heller ikke stået nogen steder, da jeg først i dag har snakket med Maria. Den eneste mulighed hun havde for at levere er på lørdag. Normalt vil jeg da gerne ligge penge ud for folk men lige i dette tilfælde risikere jeg at ligge inde med 20 kg foder og 1000 kr fattigere hvis I ikke vil købe det alligevel den 1. Og hvis der nu kommer flere der ikke kan betale kan jeg ikke ligge penge ud. Vi må se hvad der sker. Det kan jo være ander hopper fra nu hvor det bliver dyrere.

Anne

Jeg forventer heller ikke der er er nogen der lægger ud for det. Men jeg blev lidt skuffet over din sidste besked hvor du virker noget træt af at jeg og maria springer fra og antyder det skulle vi have gjort noget før. Det er jo først nu det er kommet frem at det er før den første og jeg ved ikke med alle andre, men jeg har som studerende meget svært ved at undvære knap 500 kroner indenfor den sidste uge af en måned.

jeg er bestemt også træt af at jeg ikke kan være med nu, men som sagt, jeg kan altså ikke overføre penge jeg ikke har.

PiaLyng

Jeg har først penge til at betale den 30. November..

Jeg vil helt vildt gerne købe det. Men pengene går først ind den dato.

Anne

Ja ok måske pengene også går ind her d 30 :)

Black Diamond


Sølvsten

Jamen selvføgelige bliver man da lidt ærgelig når man nu har prøvet at skaffe Vitalin til DK. Men det kan da være at jeg ikke har været helt tydelig med hvordan det hele foregår. Maria skal kører 4 timer fra Stockholm til Malmø Hvor jeg skal kører over og hente det. Her skal Maria have pengene af mig og så bliver jeg jo nødt til at ligge penge ud for dem der ikke har betalt inden så er det jeg bliver lidt nervøs hvis I hopper fra. Det håber jeg da I forstår jeg bliver nervøs over.

FerretParadise

Jeg kan godt forstå dig, men jeg kan også godt forstå os andre.  :(
For jeg får også først penge d. 30. Og denne måned har været en meget dyr måned for mig.
Så jeg er desværre også nødt til at sprige fra, jeg havde håbet på, at det først blev efter den første.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jamen jeg kan godt forstå hvis du bliver ærgelig men på en eller anden måde kan jeg ikke rigtig se hvorfor vi skal havde skylden for det.. For vi har ikke på noget tidspunkt fået afvide hvornår det ville være vi skulle betale. Vi fik bare en dato i hovedet nu. Havde vi nu vidst det i forvejen så ja, så var det os der var dumme ikke at melde fra i forvejen. Men vi har jo ikke haft mulighed for at vide det før nu. Det ved jeg ikke om du kan se. Det er sådan jeg har det. For jeg ville slet ikke havde bestelt det hvis jeg havde vidst det skulle være denne her uge. Kan umuligt nå at skaffe penge så hurtigt desværre...

Anne

Jeg kan da godt se det ville ahve været smart hvis jeg havde skrevte i mit første indlæg at jeg frst kunne betale inden den første, men jeg troede egentlig at det lå lidt i det at det skulle være det da der ikke er mange der har penge nu.

Selvølgelig skal du ikke lægge ud, men jeg ville gerne have været med.
Måske vi andre skulle arrangere noget selv efter d 1 hvis der er en anden der kan køre over i december måned og mødes med Maria?

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato 23. November 2009, kl. 16:27
Jamen jeg kan godt forstå hvis du bliver ærgelig men på en eller anden måde kan jeg ikke rigtig se hvorfor vi skal havde skylden for det.. For vi har ikke på noget tidspunkt fået afvide hvornår det ville være vi skulle betale. Vi fik bare en dato i hovedet nu. Havde vi nu vidst det i forvejen så ja, så var det os der var dumme ikke at melde fra i forvejen. Men vi har jo ikke haft mulighed for at vide det før nu. Det ved jeg ikke om du kan se. Det er sådan jeg har det. For jeg ville slet ikke havde bestelt det hvis jeg havde vidst det skulle være denne her uge. Kan umuligt nå at skaffe penge så hurtigt desværre...
der er da ingen der får skylden for noget. men kan godt forstå hun er lidt trist, nu hun faktisk har tilbudt at hente og bringe. ja det er surt det ikk bliver efter den 1, men når det nu er den eneste dag maria kan komme til malmø kan man jo ikk vælge en anden dato