Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

1. advent konkurrencen

Startet af lille_jill, 29. November 2009, kl. 18:09

NannaMB

Har stemt. Sikke nogle fine billeder.

Sølvsten


Bawa


Black Diamond

Jeg har også stemt igen.. Men tror nu ikke jeg er den heldige vinder igen.. Der er alt for mange gode. Især et som jeg tror vinder.. Igen  :lol:

NemoToft

Ej, hvor mange gode billeder. Hvorfor kan man ikke se status på afstemningen?

NannaMB

Citat fra: NemoToft Dato 29. November 2009, kl. 21:10
Ej, hvor mange gode billeder. Hvorfor kan man ikke se status på afstemningen?

Det er nok pga det er hemmeligt ind til videre. :D

Bawa

Citat fra: NemoToft Dato 29. November 2009, kl. 21:10
Ej, hvor mange gode billeder. Hvorfor kan man ikke se status på afstemningen?
Så er det mere spændende :P
Så kan man jo ikke følge med i hvem der fører og sådan :fnis:

cibatuchsi

Citat fra: Black Diamond Dato 29. November 2009, kl. 21:08
Jeg har også stemt igen.. Men tror nu ikke jeg er den heldige vinder igen.. Der er alt for mange gode. Især et som jeg tror vinder.. Igen  :lol:
fortæl fortæl...gg

Anne

Dit billede er elllers virkelig godt Maria så aldrig sig aldrig.

Black Diamond

Tak <3 Det var også et af de bedste jeg har fået af chokolade drengen  <3 Men dit har jo også vundet før :fnis: Men det er et knal godt billedet. Mon ikke du vindet med det igen  :dans:

lille_jill

Citat fra: NemoToft Dato 29. November 2009, kl. 21:10
Ej, hvor mange gode billeder. Hvorfor kan man ikke se status på afstemningen?

Jeg har valgt at gøre afstemningen anonym på de konkurrencer som jeg står for, fordi at jeg ikke vil have, at folk kan stemme personligt. Hvis du forstår?

Anne

Citat fra: Black Diamond Dato 29. November 2009, kl. 21:43
Tak <3 Det var også et af de bedste jeg har fået af chokolade drengen  <3 Men dit har jo også vundet før :fnis: Men det er et knal godt billedet. Mon ikke du vindet med det igen  :dans:

Det kan man ikke regne med, konkurrencen er hård.
Til gengæld var det virkelig hårdt at sidde og kigge billeder af de gamle dyr igennem for at finde et :( Det var ikke så sjovt og heller ikke at se hende herinde i afstemningen som om hun stadig var her. Men billedet bliver jo ikke dårligere af det og ilderen heller ikke mindre fantastisk.

cibatuchsi

spændende hvad resultatet bliver...

Anne

meget. Kan se der er flere der har været i gemmerne og finde billeder af gamle dyr. Kan da finde et af mind yndlingsbilleder af andres dyr imellem :)

Black Diamond

Sidder her og er ved at falde ned af stolen af træthed, men må bare havde det resultat..  >:|