Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gode guffere?

Startet af lille_jill, 29. Oktober 2008, kl. 21:35

lille_jill

Hvad er jeres kræ vilde med af godbidder?

Her er små tørrede pølser fra dyrhandleren et hit. Dertil har Chucky nok 5 forskellige stykker tørret oksestrube, som han bruger en halv dag på at gemme nye steder (jeg skulle jo helst ikke finde og tage dem). Tror egentligt ikke at han spiser så meget af det, det bliver mest bare løbet rundt med. Så får kræet også ducksoup hver dag, hvis det kan betegnes som godbid. Ellers får han egentligt ikke noget, fordi at han har vældig sart mave og let får diaré.

Amazing Ferret

Jeg har lige købt kattekys fra Olivers, men det gider mine sq ikke at spise  *-)

Men ellers kan de godt lide alm kattegodbidder, de der små whiskashoveder(men har fundet ud af at der er sukker i) så nu er det slut med dem

Izzy kan dog godt lige tørrede oksestruber og tørrede okselunger, men hun er også den eneste

Malene

Tørrede oksestruber og oksekallun, er mine helt vilde med. Jeg har også lige købt tørrede okselunger i dag, så det bliver spændende at se om de også kan lide dem.
Men ellers er daggamle kyllinger egentlig også godbider, og dem elsker de også :D
Efter jeg er gået over på barf, har jeg egentlig skiftet alle deres godbider ud med tørret barf også, men jeg plejer også at købe sådan nogle "Ferret Bits" fra Kirstens Dyrebutik :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Hov jeg glemte at skrive at mine ikke vil have barf. Det eneste jeg kan få dem til at spise er mus, men de skal være nyaflivet, men dem slås de så også om

Julie

Stort set alt hvad der hedder kød. Både råt og tørret

Namilla

Mine får rottepinkier som godbidder... derudover får de frysetørret kylling fra Ferret Couture (selvom de ikke er vilde med det...de vil godt tage det, men gider ikke rigtig spise det)...
De små pølser er også et hit her! Jeg plejer at dele dem i mindre stykker...
Jeg prøvede med tørret oksehud, men det var ikke et hit, så det fik hunden...*S*

Soelberg`s SUN ferret

Det skal lige siges at her i det lille hjem er ALT hvad der har et tvivlsomt indhold, (deriblandt sukker  :o) er strengt forbudt for mine ildere.
Så de får alt hvad der er af tørret kød, de er især vilde med tørrede kyllinge kråser  :ja: