Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vitaminer

Startet af Danja, 13. December 2009, kl. 00:29

Line

Har slet ikke nok styr på alt det der, derfor suplerer jeg kun med kød når jeg selv får noget... Det er også kun den ene der kan lide det alligevel. Men hvordan ved man egentlig om ens ilders behov bliver dækket? også vitamin mæssigt...

Anne

Ved at give friskt kød og huske de også skal have indmad og give hele byttedyr engang imellem, som har nogle halvt nedbrudte fibre i maven. Og man skal huske kalk også.

Jeg har altid tørfoder stående til mine selv om de får kød hver dag, simpelthen for at vre helt sikker. Og så får de gerne ducksoup med kalk og vitaminer når de får noget der har været i fryseren og ikke har vildt meget kalk i

Line

Jo, men er der ikke nogle der udelukkende barfer? De må vel være sikre på at dyrene er dækket fuldt ud?

Anne

Sara har jo lavet en barfguide, den ser fornuftig ud. OG ellers skal man vel bare give så meget friskt som muligt

Line

Det vidste jeg faktik ikke. Godt at nogen laver det for os andre... Men så burde vitaminer ikke være nødvendigt

Anne

nej hvis man altid har rådighed over frisk kød, men personligt har jeg ikke det.

Line