Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lidt nyt af mine dyr

Startet af KariN, 14. December 2009, kl. 09:25

AlisVolatPropiis

Smukke smukke smukke dyr....og elskede hver og en :) jeres udseende er intet mod jeres personlighed :)  <3 hvad mere kan man sige?


Ps. Sjulle vi skal snart drive madmor til vanvid med sang igen :D -jeg laver en sjulle cd til når vi skal til jydeland :lol:

KariN

Årh hvor er du sød Trine :D og Nej jeg er ret sikker på at Mette holder med mig i at der ikke skal laves en Sjulle og Trine-cd når vi skal til jylland, så ender jeg med at hoppe ud over broen på halv vejen ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Shamua

Citat fra: KariN Dato 14. December 2009, kl. 10:20
Ja Ann, jeg kunne jo ikke være gladere for at hun endte hos mig, magen til perfekti lille tæve skal man altså lede ret længe efter :D Hun er meget elsket af både drengene, jack og mig :) og jeg sad faktisk og så billeder fra dengang hun havde brækket ben, det så simpelthen så sødt ud og er slet ikke til at stå for :D tak for de smukke ord om hende :)

Ja det er Nano's første udstilling så jeg er også MEGET spændt på hvordan han klarer den :)

Sjulles plet på næsen bliver større og større for hver gang han har fødselsdag hihi det er skægt og det giver ham helt vildt meget personlighed

havde hun så gips på da hun brækkede benet? Ved i hvordan hun brækkede det? Min kat kom engang hjem med en brækket fod.. staklen havde gips på i 3 uger, og et korthåret ben..  :-$

Vh. Marianne

FerretParadise

#19
Ja hendes lille ben var bundet ind i 3 uger. Mener fra ca hun var 3 uger gammel.
Nej jeg ved ikke hvordan det var sket.
Ann Hillerslev.

KariN

Shamua: Her er billeder fra dengang Cassie havde gips på benet, Ann har allerede svaret dig på spørgsmålende så det vil jeg undlade :D







Billederne er taget af Ann Hillerslev (Cassiopeia's opdrætter) og derfor er det hendes billeder og hendes copyright :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Hun var altså lidt nuttet med det ben der  :-$

KariN

Trine: Hun var super nuttet :D Jeg bliver helt nostalgisk og rørt over at se hende så lille bille med den lille forbinding, jeg får helt lyst til at passe på hende :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

#23
Jeg bliver helt rørt af at se de billeder, selvom jeg har set dem mange gange.
Hun var altså sådan en vidunderlig hvalp, og jeg fik så ondt af hende pga det ben.
Jeg kunne altid høre når det var hende der kom løbende hen over gulvet... dunk dunk dunk..
Ann Hillerslev.

KariN

Jaa det var så sødt :D og det var en nem måde at kende hende fra de andre til at starte med :D

Jeg syns bare det er helt fantastisk at Lone kunne lave så lille en forbinding på hende og at det er helet uden nogen mén eller tegn på at den pote nogensinde har været brækket
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ja det var super godt lavet af Lone. :)
Den var bare umulig at holde ren, der kom jo mad på den, og til sidst begyndte Luna at ville vaske den, hvilket jeg ikke kunne lide. Så jeg var nødt til at ligge endnu et lag udenpå den, så den i det mindste blev ren på overfladen.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

hun var bare så glad altid, og optimistisk...og lod altså ikke den der dimmer på benet stoppe hende i noget *G* ben i næsen har den tøs sgu altid haft

Batman2007

Smukke og dejlige små basse børn du har.  :love:
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

KariN

#28
Batman03: Mange tak skal du have :D

Maria: Nu har jeg fået vejet Cassie, hun vejer præcis 800 gram :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3