Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt nye herfra

Startet af Amazing Ferret, 27. Marts 2010, kl. 11:58

Amazing Ferret

Dyrene har fået nyt legetøj  :) Det er købt hos LUX Shoppen og det gik rent ind hos dem alle


















Mathilde



Og posen som aktivitetstæppet var i er også et godt stykke legetøj



Kalle


Velcro







Sammy er lidt plukket for tiden  :fnis:



Og så havde jeg 10 dyr ude på samme tid


FerretParadise

De ser da godt nok ud til at have det sjovt i det der aktivitets tæppe. :lol:
Herlige billeder.

Gid det var alle mine dyr der kunne sammen.
Hvis jeg satte dem sammen, så ville billederne ihvertfald ikke se sådan ud. LOL. Så ville det ligne billeder fra bandekrigen på Nørrebro.
Ann Hillerslev.

Bawa

Gud hvor er det altså bare nogle dejlige billeder Erika :love:
Og dejligt at legetøjet kan bruges. De ser da i hvert fald ud til at nyde det, hehe.
Sikke et dejligt fællesbillede :D

Amazing Ferret

Tro mig Ann, de kan heller ikke sammen  :fnis: Jeg havde lige smidt nogle godbidder på gulvet, bare så jeg kunne få et billed af dem

mette11

Hvor ser det bare hyggeligt ud... :)

Er den tunnel brun/beige?? Hvis den er så er det snyyyyyd...jeg har den nemlig i grå/sort og ville meget hellere have haft den i brun/beige...den er også meget populær herhjemme...og så er den så smart at man nemt kan pakke den væk lidt tid og så tage den frem igen og så er den så god som ny hos de små...

Aktivitetstæppet ser også ret fedt ud...sådan et må vi også have en dag... :)

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 27. Marts 2010, kl. 12:13
Tro mig Ann, de kan heller ikke sammen  :fnis: Jeg havde lige smidt nogle godbidder på gulvet, bare så jeg kunne få et billed af dem
Smart. :)
Så fik du nok travlt med at samle dyrene op, efter du havde taget billederne, så de ikke hoppede i flæsket på hinanden. :lol:
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Mette: Ja tunnelrørene er brun/beige :) Ja den er nem lige at slå sammen og gemme væk i en periode

Tæppet har allerede fået en del tæv i dag  :fnis: Det er nok det bedste legetøj jeg har købt til dem længe

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 27. Marts 2010, kl. 12:17
Citat fra: Amazing Ferret Dato 27. Marts 2010, kl. 12:13
Tro mig Ann, de kan heller ikke sammen  :fnis: Jeg havde lige smidt nogle godbidder på gulvet, bare så jeg kunne få et billed af dem
Smart. :)
Så fik du nok travlt med at samle dyrene op, efter du havde taget billederne, så de ikke hoppede i flæsket på hinanden. :lol:

Nej de får lov til at småslås  :fnis: Jeg er i gang med at prøve at sammenføre 2 af holdene, så der dufter en del af analprut i min lejlighed for tiden :lol:

Amazing Ferret

Citat fra: Bawa Dato 27. Marts 2010, kl. 12:05
Gud hvor er det altså bare nogle dejlige billeder Erika :love:
Og dejligt at legetøjet kan bruges. De ser da i hvert fald ud til at nyde det, hehe.
Sikke et dejligt fællesbillede :D

Takker  :)

Soelberg`s SUN ferret

#9
det er altid herligt for totterne med nye ting at udforske.
Sammy altså hvor ser du øhh sjov ud  :fnis:

Julbert

Dejlige billeder - ser ud til der altid er en legekammerat klar hvis en af dem skulle komme til at kede sig ;)

Anne

Åh jeg ville rigtig gerne have sådan en tunnel der, men nu har vi lige været i ikea i dag, hvilket betyder jeg ikke skal købe noget igen sådan lige med det samme..........

Amazing Ferret

Anne: Den er ellers ikke så dyr  :fnis:

PiaLyng

Dejlige billeder :D
Har selv overvejet begge de ting til mine egne kræ - men skal jo flytte - så pengene bliver lige brugt på malling til hele hytten.
Hvor er Velcro da bare fin :)! .oO(glæder mig!!)

Anne

det bliver den jo med fragt...