Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Priser hos Lone (dyrlæge)

Startet af Tjalfe, 2. Maj 2010, kl. 18:12

Tjalfe

Hej Alle
Jeg ved ikke om jeg har fået skrevet tråden i rette emne :o
men mit spørgsmål er som følger...
Jeg har altid brugt Lone(jagtvejensdyreklinik) da jeg havde ildere sidst(3 år siden).
Og når jeg får ildere igen - forhåbentlig snart :fnis:
Ville jeg hører om der er nogle af jer der kende prisen på en normal konsultation og hvad en kastrering koster.
Jeg har kigget på hendes hjemmeside, men kan ikke finde en evt. prisliste.
Hilsen Sofie
Ps. hvis der er nogen af jer som kender en lige så god dyrlæge, med godt kendskab til ildere, i området omkring farum, væreløse osv. må i meget gerne skrive. Da der jo kunne ligge en tættere på mig :D

FerretParadise

Jeg tror ikke der ligger en tættere på hvor du bor, der har forstand på ildere.
Men prøv at ring til Lone imorgen, og hør hende ad selv. Så får du ihvertfald den rigtige pris, og ikke os andre der forsøger at huske, eller gætter.
Ann Hillerslev.

Charlotte

Der er også Alison i Ballerup. Der går 500 s jo lige til fra Farum.
http://www.dyrlaegehusetiballerup.dk/
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

lille_jill

jeg vil også anbefale Alison. Det tager ca. 20 minutter i alt fra Farum med offentligt.

alvin

Jeg bor også i Farum og kan varmt anbefale Alison i Ballerup.

www.fraekkefritter.dk

Tjalfe

Tak for svarene ;)
Når jeg får ilder igen, er det de to jeg vil ringe og hører om priser på. Lone's erfaring kender jeg jo :D
Men de andre kender jeg ikke. er der en bestemt hos Alison( eller er det kun hende der er der )
Og det vil være super praktisk med en tættere på, selvom jeg pt. har bil, så kan bussen jo være nødvendig på et tidspunkt.
:)

Tjalfe

Citat fra: alvin Dato  2. Maj 2010, kl. 19:26
Jeg bor også i Farum og kan varmt anbefale Alison i Ballerup.
Nej hvor sjovt at hører om en som også bor i farum, da jeg havde ildere sidst, fandt jeg ingen i farum :)

Charlotte

Jeg tror de er lige gode så det er nok en smagssag om man er til den ene eller den anden.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Lea

Jeg har snakket med Alison over tlf ang råd. og hun virker til at have styr på tingene .. derfor skal jeg også derind imorgen. og få min ilder fyr tjekket. og tager gerne derind igen for at få ham behandlet osv..

selvom jeg bor på lolland tager jeg turen.. mine dyr skal ikke have en dyrlæge som ikke har forstand på ildere. har mistede en pga de gav medicin som ikke kunne tåles skal jeg på ingen måde opleve igen
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

alvin

Citat fra: Tjalfe Dato  4. Maj 2010, kl. 17:42
Citat fra: alvin Dato  2. Maj 2010, kl. 19:26
Jeg bor også i Farum og kan varmt anbefale Alison i Ballerup.
Nej hvor sjovt at hører om en som også bor i farum, da jeg havde ildere sidst, fandt jeg ingen i farum :)

Det er kun henne der er god til ilder da hun også selv har dem som kæledyr.

www.fraekkefritter.dk

AlisVolatPropiis

Citat fra: alvin Dato  4. Maj 2010, kl. 21:24
Citat fra: Tjalfe Dato  4. Maj 2010, kl. 17:42
Citat fra: alvin Dato  2. Maj 2010, kl. 19:26
Jeg bor også i Farum og kan varmt anbefale Alison i Ballerup.
Nej hvor sjovt at hører om en som også bor i farum, da jeg havde ildere sidst, fandt jeg ingen i farum :)

Det er kun henne der er god til ilder da hun også selv har dem som kæledyr.

wow....vil det så sige man kan undlade at tage en uddannelse som dyrlæge -bare man ejer et dyr af den art man behandler? :lol:
Jeg siger ikke det ikke er en fordel men at sige at hun er den ENESTE der er god til ildere er vidst en grov og ret så subjektiv overdrivelse :lol:

Barky

Jeg har aldrig prøvet Allison.. Har mødt hende et par gange på udstillinger.. Men hvad kan jeg sige? Jeg er stor Lone-fan... Jeg syns simpelthen at hun er så sød og dygtig, og det hun gjorde for mig og Albert. Plus de andre ting hun har gjort for mig gennem årene, det sætter jeg virkelig stor pris på.

En dyrlæge kommer man til at se en del, så man skal vælge både med hjerte og hjerne og mave. Og Lone har alle 3 ting hos mig. *G*

Men nu skal det ikke blive en konkurrence om Allison vs Lone. Så jeg læner mig op ad Charlotte's kommentar:
"Jeg tror de er lige gode så det er nok en smagssag om man er til den ene eller den anden."

Vel talt Charlotte!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. Maj 2010, kl. 21:34
Citat fra: alvin Dato  4. Maj 2010, kl. 21:24
Citat fra: Tjalfe Dato  4. Maj 2010, kl. 17:42
Citat fra: alvin Dato  2. Maj 2010, kl. 19:26
Jeg bor også i Farum og kan varmt anbefale Alison i Ballerup.
Nej hvor sjovt at hører om en som også bor i farum, da jeg havde ildere sidst, fandt jeg ingen i farum :)

Det er kun henne der er god til ilder da hun også selv har dem som kæledyr.

wow....vil det så sige man kan undlade at tage en uddannelse som dyrlæge -bare man ejer et dyr af den art man behandler? :lol:
Jeg siger ikke det ikke er en fordel men at sige at hun er den ENESTE der er god til ildere er vidst en grov og ret så subjektiv overdrivelse :lol:

jeg tror at der menes, at Alison er den eneste i hendes dyrelægepraxis som har erfaring med ildere. Det er også min erfaring. De andre deroppe er gode nok, men når det gælder større undersøgelser, så foretrækker jeg alison. Det har intet med Lone at gøre, med mindre at hun er flyttet ind i Ballerup Dyrlægehus ;)

AlisVolatPropiis

Det er jo ikke til at vide, så vidt jeg vidste og kan se på deres hjemmeside er der kun en dyrlæge og det er Allison...resten er diverse assistenter og en studerende. Så nok derfor jeg misforstod -og helt ærligt så er det ret nemt at misforstå når udtalelsen blot er at det kun er en der er god til ildere. :)

Line

Nu har jeg været både ved Lone og ved Allison. Begge er utrolig kompetente. Jeg vil som flere andre sige at det er en smagssag hvem man "svinger" med. :)