Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvilke dommere kommer på VIF 2010

Startet af Anitta PFF, 4. Maj 2010, kl. 21:39

Anitta PFF

Da betalingsfristen er nået vil jeg høre om i har fundet ud af hvem dommere i år bliver på VIF   :)

Vil meget gerne med, men synes også det må være rimeligt at man som deltager ved hvilke dommere der skal bedømme ilderne inden vi skal betale, da jeg selv har oplevet et par gange, at deltage på udstillinger hvor dommerne ikke kunne lide de mørke ildere og de derfor ikke havde en chance.

Er desværre ikke millionær, og har ikke råd eller lyst til at betale for ildere man evt. finder ud af ikke har en chance, når i engang oplyser hvem dommerne bliver  :D

Hvis i ikke har besluttet eller fundet dommere endnu, håber jeg at man kan afmelde og få penge retur, hvis det viser sig at være dommere man ved ens ildere ikke har en chance hos!
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Man kan jo også bare være med for sjov og hyggens skyld, og så for at støtte danske udstillinger så der kommer flere eller kommer igen året efter. og måske med en dommer der godt kan li mørke dyr!
Såddan tænker jeg det i hvert fald, det er en god oplevelse for mig og minbe dyr!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: A_M_T Dato  4. Maj 2010, kl. 21:48
Man kan jo også bare være med for sjov og hyggens skyld, og så for at støtte danske udstillinger så der kommer flere eller kommer igen året efter. og måske med en dommer der godt kan li mørke dyr!
Såddan tænker jeg det i hvert fald, det er en god oplevelse for mig og minbe dyr!
Altså dermed ikke sagt at jeg da også gerne vil vide hvem dommerne er!

AlisVolatPropiis

#3
Hej Anitta.

Vi har kontakt til nogle dommere men endnu er intet fast. Derfor kan vi desværre ikke offentliggøre noget endnu. -Når vi ved det, kommer det på hjemmesiden så alle kan få informationen samtidig.

-Det er selvfølgelig meget beklageligt, men det er samme betingelser for alle vores deltagere og vi arbejder hårdt på at få ordnet det således at alle kan få lov til at deltage ved at skaffe tre dommere. Det er efter vores vurdering det der kommer flest til gavn og glæde :)

Det er forståeligt at du ikke vil betale uden at vide om dommerne vil foretrække dine dyr eller ej. Men vi kan desværre intet garantere, hvilket vi heller ikke ville kunne med navngivne dommere, men vi beklager meget. Det eneste vi kan sige er at det er lige vilkår for alle indtil videre. Og folk er frit stillede til at undlade at betale for deres pladser skulle de ønske det således. Men vi kan så ikke garantere dem pladser skulle vi skaffe en tredje dommer, da dem på ventelisten i så fald vil få dem tilbudt med det samme. Og vi ikke i år laver tilbagebetalinger som sidste år, og at vi regner med folk har accepteret deltagelsesvilkårerne når de indbetaler tilmeldingsbeløbet.

Mvh Vif Crew

Charlotte

Selvom I skriver hvem dommerne er, så kan de jo også blive syge så I er nødt til at finde en anden i sidste øjeblik.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Barky

Charlotte!! Det må du ikke sige...! *G* Nu får jeg dårlige nerver og kighoste og miltbrand bare ved tanken... Sch..! Hahahaha!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Charlotte

Undskyld. Jeg tager det i mig. Jeg mente at JEG kunne blive syg så jeg skal finde en ilder i sidste øjeblik.... Eller noget...  8)  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Barky

Hihihihi.... *G* Det er da heller ikke godt at du bliver syg. Sygdom findes ikke i november har jeg lige besluttet..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Charlotte

Det skal jeg huske.  ;) Jeg kommer helt sikkert og kigger og gramser (ja kun på ilderne, ikke på jer andre).  :fnis:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

#9
Citat fra: Charlotte Dato  8. Maj 2010, kl. 20:30
Det skal jeg huske.  ;) Jeg kommer helt sikkert og kigger og gramser (ja kun på ilderne, ikke på jer andre).  :fnis:

æv :P

Black Diamond

Noget nyt om dommeren? Vi håber sådan vi får nogle pladser alligevel.. Suk :(

Barky

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. Maj 2010, kl. 21:56
Hej Anitta.

Vi har kontakt til nogle dommere men endnu er intet fast. Derfor kan vi desværre ikke offentliggøre noget endnu. -Når vi ved det, kommer det på hjemmesiden så alle kan få informationen samtidig.
-Det er selvfølgelig meget beklageligt, men det er samme betingelser for alle vores deltagere og vi arbejder hårdt på at få ordnet det således at alle kan få lov til at deltage ved at skaffe tre dommere. Det er efter vores vurdering det der kommer flest til gavn og glæde :)

Det er forståeligt at du ikke vil betale uden at vide om dommerne vil foretrække dine dyr eller ej. Men vi kan desværre intet garantere, hvilket vi heller ikke ville kunne med navngivne dommere, men vi beklager meget. Det eneste vi kan sige er at det er lige vilkår for alle indtil videre. Og folk er frit stillede til at undlade at betale for deres pladser skulle de ønske det således. Men vi kan så ikke garantere dem pladser skulle vi skaffe en tredje dommer, da dem på ventelisten i så fald vil få dem tilbudt med det samme. Og vi ikke i år laver tilbagebetalinger som sidste år, og at vi regner med folk har accepteret deltagelsesvilkårerne når de indbetaler tilmeldingsbeløbet.

Mvh Vif Crew
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne