Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hjemmelavet bure ->ideer

Startet af Tjalfe, 5. Maj 2010, kl. 23:57

Tjalfe

Hej
Jeg ved ikke rigtig om emnet burde ligge under billeder, men prøver her  ;)

Jeg tænkte om folke ville komme med ideer/billeder af hjemmelavede bure :dans:

Jeg lavede selv i sin tid 2 lækre bure, men har desværre ingen billeder på computeren af dem og de er solgt..
Men når jeg ska have ilder igen, tænker jeg at jeg igen vil bygge et lækkert bur. Og så vil jeg jo gøre lidt forberelser og synes det kunne være interessant at se/hører om andres ideer, færdige bure, erfaringer med hvad der er godt og  dårligt ved hjemmelavede bure osv...

Jeg kan starte med at fortællle om mine bure: de var bygget af ikea's reol system(IVAR) og var malet hvide, brugte net som blev sat fast med hæfteklemmepistol. De var ikke så nemme at rengører da hylderne var i træ.
-Det kunne måske gøres bedre ved at beklæbe hylderne i voksdug el.lign.
Lågerne lavede jeg selv også  i træ og med net.

Glæder mig til at hører jer andres erfaringer  :D
Hilsen Sofie

Barky

Mit eneste hjemmelavede bur har du set... Men det er blevet smidt ud nu nogen år efter at jeg er flyttet hjemmefra. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11


Mia-musen

Her er det bur som vi brugte hele vores vinter ferie på.. SUPER FEDT :D

http://www.facebook.com/profile.php?id=543358907#!/album.php?aid=150893&id=543358907

Tjalfe

Super fedt at kigge jeres "how-to"billeder igennem...det giver ihvert fald mig ideer til hvad jeg skal lave når det sker at der kommer lidt penge på kontoen til materialer....

Mia-musen

Vores bur har max kostet 200 og det var i maling :)
MEn det var skam også fordi vi fik skabet, voksduen og trådnettet :D