Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Nayuki & Ichigo...

Startet af Masa, 7. Juni 2010, kl. 20:09

Masa

...leder efter et nyt hjem.  :(

Faurholts Miss Nayuki er en virkelig smuk generet lille dame som vejer omkring 750g. Hun er en mørk standard tæve uden aftegninger fra april 2009. Hun kommer fra Faurholts ildere og er kuldsøster til Ichigo. Hun er selvfølgelig neutraliseret, har stamtavle, pas og chip, er vaccineret (hvalpesyg til juli '10 og rabies til februar '11)
Hun kan være lidt nervøs når samlet op, men hun slapper af når hun finder en behagelig position. Hun elsker pivende legetøj og er ikke særlig glad for andre tæver. Hun kan finde på at bide.
Hun var nr. 4 på Vinterilder'n (blev ikke placeret, Aylen, Firefox og Petra var for stærk konkurrance  :P )

Faurholts Mister Ichigo er en fin, meget legesyg dreng, som pt. vejer en godt halvandet kilo. Han er mørk standard med hvide tæer, bib, hvide pletter på knæ og et par hvide hår på rygen. Han er fra april 2009 og er kuldbror til Nayuki. Han er kastreret, har stamtavle, pas, chip or er vaccineret (hvalpesyg til juli '10 og rabies til februar '11). Han elsker at lege med hvad som helst  :D Riskasse og forskellige bolde er hans favoriter. Han kan ramme ved siden af bakken en gang imellem og nappe på tæer når han vil lege. Han har det godt med andre ildere, uanset kønen.

De er hybrider, derfor kræver de en erfarne ejer som har selvtillid med at håndtere ildere. De ved virkelig godt hvis du er bange for dem og det ville de udnytte. Førstegangs ilderejere er derfor udlukkede.

De er mere og mindre fodret med barf og jeg vil gerne at det fortsættes med. Det er ikke nødvendige men ønskede.

De kommer med en madpakke (10 mus + 10 daggamle kyllinger + en pakke kyllingehalser), deres hvalpebøger (stamtavle, pas, sundhedsbog) og nogen legetøj.
De skal afsted sammen og den nye ejer skal skrive en kontrakt sammen med Faurholts ildere.

Jeg er virkelig ked at de ikke kan blive her, de er begge meget søde ildere.  :( Jeg håber at de får et godt permanent hjem, de fortjener det helt bestemt.

Hvis du er interesseret, skriv gerne en pb eller email.

Sovende Nayuki (i pelsskift)


Nom nom nomming Ichigo

Annika

Det er jeg ked af at høre Masa. Jeg står selv i nogenlunde samme situation...

Håber du finder dem et trygt og blivende hjem.