Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Argh! Og de har kun været her i et døgn! O_o

Startet af Barky, 9. Juni 2010, kl. 22:09

Barky

Et eller andet sted er mit lille opdrætter hjerte enormt stolt.. Men ilderejer delen af mig skriger invendigt.  :lol:

Thlayli har ikke været her i mere end et døgn, og nu sidder han i toppen af min gulv-til-loft kradsetræ og forventer godbidder...
Spero får hjerter og julelys i øjnene ved hvert syn af vandskål, og hopper gladeligt heri, eller vælter den hvis det er nemmere...
Aisha har fundet ud af at der er lyd i min kat, det tog hende dog en 10-15 forsøg før at der kom ordentlig lyd ud af ham...


Cosmo er en ren engel... <3

Her er spam, mest for Trines skyld.. Så hun kan få selvsyn for den fantastisk klatreglade hybrid, og de andre lømler!

(Ps: alle ilderne er VIDUNDERskønne - men sig det ikke til Trine - så tror hun bare at jeg nyder at passe dem..!)


Spero har fundet hulen...



Thlayli får godbidder - og nyder det.. Den dreng er så madglad!





Hov! Tog du den fra mig!?


Ja, for Spero den dejlige hoppebold skal da også have!






Som "brødre" vi dele....


Thlayli ta'r det hele!


Men han er nu lidt højt til vejrs




Cosmo har vist opgivet at forsøge det samme...


Så jeg giver ham en hjælpende hånd..



Og en godbid..  :-$





Men han er jo lidt sød den lille hybrid-bolle... :-$ <3



Aicha gad slet ikke det der klatre-pjat..! Hun gik på opdagelse i mine ilders gemmer...


Men fandt vist ikke noget at videre interesse..


Spero den lille lort er endnu ikke tør bag ørerne!!! :lol: :lol:


Og Thlayli's dejlige stunt...  :lol: :S



Piece of cake Mad-mormor..! Hah!


Dejlige Aisha slutter af..


Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi


FerretParadise

Du har vist nok om ørene lige nu, hva Julia?
Sikke nogle dejlige billeder af nogle helt herlige ildere. De to "hvalpe" er simpelthen bare så morsomme, sikke da en livsglæde. HOP HOP HOP....

Han er ret dygtig den lille sorte klat.. :P
Ann Hillerslev.

Anne


lussingen

Der er vist nogen der har det dejligt. Det er nogle gode billeder du har fået taget af dem Julia, og hvor er det bare nogle smukke dyr!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Det er da et dejligt ilderpensionat du har fået der der. Det er godt at vide hvor man kan få passet sine dyr godt he he.

Rigtige dejlige billeder

mette11

Hvor ser det hyggeligt ud... :)

Mallow siger at brormand er meget dygtig... :dans: Hun vil også have et stort klatretræ nu...

Jeg vil godt komme med en lille advarsel...hvis du servere kød for Spero, så pas på med at sæt det et sted hvor han kan komme drønende med fuld fart ned mod og lande på tallerkenen!! Det bliver et værre svineri når kødet flyver ud over det hele... :P Og jeg taler af erfaring...hehe...

KariN

Hvor er det dejligt med nogle billeder af Trines skønne kræ :D

Jeg syns godt nok at Spero ligner Cosmo en helt del på de første billeder af ham :D

og jaa Tjallelayli er da dyyygtig sådan at flyve helt uden vinger ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Julbert

Bare vi herhjemme kunne blære os med sådan et stort og flot kradsetræ - det må de da virkelig ha' meget glæde af? :)
Men ellers super fine billeder :)

Lena og Peter

Det er altså nogle super dejlige billeder af nogle smukke dyr.... Det ser nu eller ud til de hygger sig gevaldigt.... :dans:

AlisVolatPropiis

#11
Barky's Efrafa Thlayli-Roo.....vil du SÅ komme ned derfra!!!...man efterlader dig med Julia i 10 min...og straks mister du jordforbindelsen!..det er alt for højt, alt for farligt...! alle fire ben trygt på jorden min skat -mor er lidt stolt af dig, men du må altså ikke min skat...du kunne jo komme til skade...

Ergo Csikszentmihalyi Spero of FerretParadise...du må heller ikke lege med vandskålene hos tante Julia...og det er altså ikke til diskussion...Julia har fortalt at du hvæser igen når hun retter på dig og mor kom til at grine da hun havde fortalt at ingen af jer ville lade den anden få sidste hvæs...


Ilderfryds Aisha....gamle mokke...lad så katten være din lille buttede bulldozer...jeg kan lige se det for mig! jeg savner dig min skat, og er glad for du lader til at være frisk og glad -dit gamle skind

Cossiwassi Cosmus....intet fulde "skældud" navn til dig...jeg er glad for du opfører dig pænt som altid...

Mine skønne kære kræ...jeg savner jer sgu alt for meget... :D men i ser jo ud til at more jer....endda lidt for meget lyder det til... :P Julia jeg er simpelthen så glad for du gider passe de små varyler . <3 tak skattepigen..og endnu mere tak for de dejlige billeder af dem :D det er så rart at kunne sidde hernede og se på dem :D

Og til allesammen tak for komplimenterne om mine skønne møgkræ :D