Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Juana, Jezebel og Cyrill på barf

Startet af FerretParadise, 27. Juni 2010, kl. 11:51

FerretParadise

Jeg er jo gået over til at barfe Juana, Jez og Cyrill 100 %.
De får deres mad om aftenen, og lige den første dag efter, var de ret sultne lige inden de skulle ha mad igen. Men nu er der gået en uge, og jeg oplever ikke at de virker så sultne mere. Altså ikke så desperate for at få det, som første dag.
I starten fjernede jeg al tørkosten her i lejligheden, Zefyr får jo stadig tørkost, og jeg barfer på min altan. Men en dag glemte jeg at fjerne det, og ingen af dem gik i tørkosten, så nu fjerner jeg den ikke mere. De gider ikke æde af dem alligevel.
Jeg startede i mandags, og Jezebel har taget 30 gram på, Juana 10 gram og Cyrill har tabt sig 25 gram. Jeg tror dog at grunden til, at Cyrill har tabt sig er, at han savner Luna.
Jeg føler at Juana er blevet en smule mere fast i det.
Ann Hillerslev.

mette11

Det lyder da godt... :dans:  De lærer hurtigt... :dans: Og kød mætter på en hel anden måde end tørfoder...

Jeg er gået over til at mine får barf to gange om dagen (dog spiser de kun en smule ved det ene måltid og mere ved det andet) og så får de lov til at spise i den store transportkasse. Jeg er simpelthen SÅ træt af deres madsvineri!! Sigi gemmer ALT kød overALT (det er jo altid lækkert at have et stykke kød under senge/sofaen/i en hule osv.)!! :S Mallow rusker maden inden hun spiser den  :S(det sviner pænt meget!) og Marius mener at mad kun kan spises når man har slæbt det ud på gulvet!!  :S Kort sagt, de er nogle svin!!!  :ja:
Mallow og Marius har allerede nu fundet ud af at sætte sig foran den store transportkasse og kigge på mig, når de mener de skal have mad!

Lena og Peter

hvor er det dejligt at hører at de er kommer over på Barf...  :dans:

HB-Ferrets

Hvor lyder det bare dejligt at det går så godt med de to tøsser på BARF. Er helt sikker på Cyrill nok snart skal begynde at tage på igen  :)

Heldigvis gemmer de fleste af mine det bare i det samme hjørne af deres bur, så der er ikke så meget rengørings arbejde i det  :) Og hvalpende skal nok have mad 3-4 gange om dagen, de cleaner deres madskål fuldstændig og har ikke tid til at gemme  :fnis: Men det mangler da også bare når de sviner på så mange andre måder  :fnis:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

FerretParadise

Jez har taget yderligere 14 gram på, Juana 18 gram og Cyrill har så taget 15 gram på. Siden sidste søndag.
Ann Hillerslev.