Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Utroligt hvad kylling og mus kan gøre ved en ilder

Startet af Stephanie, 12. Juli 2010, kl. 21:02

Stephanie

Jeg har jo Potter som har haft fået fjernet en tand for et par måneder siden.

Jeg er jo super pylret med mine ildere, og var bange for at begynde at give ham hans kyllinger og mus for tidligt. Så jeg ventede 1½ måned før han fik dem igen.

Et stykke tid efter han fik fjernet tanden havde jeg en ilder som nok ville lege med mig, men som ellers sov hvis jeg ikke selv aktiverede ham, han var max vågen 2 timer om dagen og det var fordi jeg aktiverede ham.

Da han har adrenal og har fået implantat så begyndte jeg at tro at det nok var tid til at sige farvel til ham.

Da jeg så mente at nu var der vist gået rigeligt med tid siden tanden blev fjernet så begyndte jeg at give ham kyllinger igen. Og sikke en forandring der er sket, jeg har fået min gamle ilder tilbage.

Han er udover de timer jeg aktiverer ham, begyndt også selv at lege, og at lege med de andre igen (dog ikke helt så meget da de har det med at blive for voldsomme efter hans mening, han er jo 6 år så tingene skal gerne foregå mindre vildt end tidligere), han er nysgerrig og skal undersøge alt igen. Han står troligt hver dag og tigger når jeg er i køkkenet, og om aftenen står han igen foran hoveddøren for at komme ud (han har fast ritual med at han kommer ud på min svalegang om aftenen sammen med en af de andre og leger da han ikke kan lide at gå tur)

Og den store forandring skyldes at han igen har fået lov at få sit kød  :o

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at læse, stort tillykke med det. :)
Ann Hillerslev.

Anne


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3