Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Crush- en hilsen til mor..

Startet af Eliza, 25. Juli 2010, kl. 11:40

Eliza

Hej Mor

Jeg har oplevet en maaaasse nye ting..
Først blev Fire, Navi og jeg lukket inde i et meget lille rum, men det var helt fint for der var sådan en ting som man kunne lege og grave i så det kom ud over det hele og så var der vand som man kunne pjaske i, så damen på den anden side blev helt våd.. Til sidst var det lidt kedeligt, men så skete der noget, for pludselig var Fire og Navi væk og lidt efter var jeg kommet til et helt fremmet sted og det var altså lidt farligt.. Hende den ene dame sad på gulvet og jeg tror det er min madmor, men selvom det hedder mad så må man altså ikke spise dem. Jeg prøvede ellers men hun blev bare sur..
Lidt efter kom der en meget sød lille pige som hedder Envy. Jeg kunne nemt tæske hende men så hylede hun bare og det var ikke så sjovt. Men i løbet af natten fik jeg da lært hende at skide en masse nye steder efter vi havde spist en masse kylling  :lol:

Her til morgen så jeg et stort nyt rum med en masse sjove ting men der er og en rigtig rigtig dum dreng som jagtede mig og tæskede mig så jeg blev helt bange. Heldigvis kunne jeg ligge oppe hos madmor og slappe lidt af så ham den dumme ikke kunne nå mig og det er jeg meget glad for, for han bed selv madmor fordi han ikke måtte komme op til mig..
Nu vil jeg slappe lidt af, for madmor siger altså at jeg skal lære og blive gode venner med de andre og det er bare hårdt..

Båt båt

Crush
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

åååååååååååh söta lille Crush! Vad duktig du är på att skriva på danska redan!!! Låter som om du har haft ett mycket händelserikt dygn! Men din matmor har helt rätt i att man faktiskt inte får äta på sådana! Så nu får du faktiskt visa att du kan vara snäll! Och du måste lyssna på din matmor, för hon har helt rät i att du ska lära dig att bli vänne rmed de andra, och dessutom - du vet väl att du  måste använda bakken, och inte lära ut sådana dumheter till söta Envy!

Uppför dig nu plutten!

Mamma och mormor saknar dig, men vet att du har fått det helt underbart där du är nu!

FerretParadise

Hej Brormand.

Jeg synes du er mægtig sej, at du sådan lærer hende Envy hvor man ska skide. Det er da god stil.

Men det lyder ikke så sjovt, at du får bank af ham den store han, og din madmor siger du skal lære at gå med ham.
Her blev vi sat sammen med 2 tøser, og de var skide bange for mig. Den ene gemte sig i en blæksprutte, og der lå hun og sagde underlige lyde når jeg snusede ind til hende.
Den anden kunne flyve, men dog ikke så hurtigt som mig. Åh det var sådan en god leg, jeg løb efter hende, og det gik bare hurtigere og hurtigere. Vores nye madmor kaldte på hende, og så sprang den bange tøs op til hende, og blev trøstet.
Sikke da en bangebuks.

Men idag fik jeg lov til at hilse på en gammel dreng, og ham ville jeg så gerne lege med, så jeg hoppe op på ryggen af ham. Men så blev han skide sur, og så fik jeg bank. Heldigvis så slap jeg fra ham, og løb min vej, og madmor fangede ham, så han ikke fik lov til at løbe efter mig. Jeg var altså slet ikke bange. Men madmor siger, at vi må vente lidt, med at hilse på ham igen, for Fire skal lige være lidt større.

Båt Båt
Søster Navi.
Ann Hillerslev.