Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Melpomené min lille solstråle

Startet af AlisVolatPropiis, 2. August 2010, kl. 01:38

AlisVolatPropiis

Så var også den lille krudtugle, glade skønne, frække og kønne Melpomené med....jeg er så glad for den tøs... :D

Billeder af Julia Keil Beck










Smukke dejlige tøs, med krudt i røven som en rigtig hvalp...grådig på livet og til tider med en glæde bare larger than life....min smukke lille....eh....Pastard kalder Julia hende  :S :love:

Og her charmer hun lige kameraet som den lille diva hun er...  <3



Og viser hun er fuldstændig faldet ind i rollen og livet som "datter" hos en halvt asiat...




Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dark Crystal

Ja, hun ligner godt nok en lille diva.. Hvor er hun bare blevet smuk.
Tusind tak for gensynet med hende :love:

LordDoom

Er dejligt at se fars lille pige folde sig ud hos dig  :) :) :) husk lige knus og kram til hende fra os hver aften  ;)

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Anne

HUn er så smuk Trine :) Så fik du din lille (fejlfarvede) chokolade. Om end fra lidt uventet kant!

Shamua

Uanset hvilken farve hun er, så er hun fin :)

Vh. Marianne

cibatuchsi


FerretParadise

Hvor ser hun bare dejlig fræk ud, lige som en hvalp skal være.
Og endnu engang tillykke med hende Trine, jeg synes bestemt, at hun passer godt ind i din flok, nu er der ligesom mere ballance.

Navi og Fire siger, at de vil lege med hende. NU NU NU NU... :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Nåhhh hvor ser hun bare sød og fin ud :)
Endnu engang tillykke med hende Trine, hun er da fantastisk :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten


AlisVolatPropiis

Tusind tak...og i har fuldstændig ret...farve eller ej...hun er smuk (og deeeeeejlig)
Robert og Maria...jeg fortæller hende altid hvor glad jeg er for hun kom herhjem og hvor søde i er :) -og hun ved i savner hende ;) Lussing...mere taark :D

Ann hun er en lille frækkert...og du har ret, der manglede en lille tæve sgu :lol: -Aisha er for gammel til at sætte de frække fyre på plads...og den lille frøken der skal nok lære det....en forgudet lillesøster...irriterende og tilbedt på samme tid....det er skønt :D

NannaMB

Jeg er forelsket ;) nøj hvor Smuk og skøn. Gi gi gi mig! Hah aj bare rolig. Men rigtig smuk pige ;)