Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kvällens arbete...

Startet af Starshineferrets, 4. August 2010, kl. 23:17

Starshineferrets

.. dags att fylla på med kött här hemma så kvällen ägnades  åt att stycka ca 30 kg kött... och nu väntar jag på att valparna ska somna så att jag vågar öppna frysen :P




jean08

Hold da helt op der er godt nok meget kød der :D

AlisVolatPropiis

Haha...jeg skulle lige til at sige at jeg fra nu af ville blive mistænksom hvis du serverede gryderet for mig.....men ved nærmere omtanke ser det altså ret lækkert ud o.O

FerretParadise

Sara kan du ikke fortælle os, hvad det alt sammen er?
Måske vi andre kunne få nogle gode ideer. ;)

Men sikke da et arbejde. :lol:
Ann Hillerslev.

mette11

Marius spørger hvad tid han skal komme...han synes det ser lækkert ud det du serverer... :dans:

Starshineferrets

hehehe

Det jag skykkade igår är: Kycklingskrov, kycklingvingar, Fläsk kött, Torsk (fisk) filé, Kycklinglever, Kycklinghjärta, lammhjärta, lammlever, lammnjure & Grishjärta.
Sedan blandar jag olika portioner av det, med lite hjärta & lever för varje dag. Här hemma går en sådan låda åt på en dag.

FerretParadise

Mange tak.

Jeg gad godt finde nogle steder i Danmark, hvor man kunne købe kyllingeskrog, kyllingehjerte, kyllingelever,  lammelever og lammenyre.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: FerretParadise Dato  5. August 2010, kl. 12:39
Mange tak.

Jeg gad godt finde nogle steder i Danmark, hvor man kunne købe kyllingeskrog, kyllingehjerte, kyllingelever,  lammelever og lammenyre.

Ja det ville være super med et sådan sted... Eller et sted hvor man kunne købe en boks Sara blanding...  :D

Anne

kyllingehjerter og lever kan man engang imellem finde i supermarkederne. Dog ofte frosset.

Starshineferrets

HAHAHAHA

en del av det ovan är köpt hos min slaktare och resten kommer faktiskt från mataffären :D Fast det är inte alla affärer som har det utbudet.


Mustela

Citat fra: FerretParadise Dato  5. August 2010, kl. 12:39
Mange tak.

Jeg gad godt finde nogle steder i Danmark, hvor man kunne købe kyllingeskrog, kyllingehjerte, kyllingelever,  lammelever og lammenyre.

Der ligger et supermarked i brøndby strand, lige ved stationen. Kan selvfølgelig ikk huske hvad det hedder, men det er ikke et af de normalt kendte supermarkednavne.
De sælger friske kyllingehjerter, kyllingelever osv...

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

FerretParadise

Citat fra: Mustela Dato  5. August 2010, kl. 13:41
Citat fra: FerretParadise Dato  5. August 2010, kl. 12:39
Mange tak.

Jeg gad godt finde nogle steder i Danmark, hvor man kunne købe kyllingeskrog, kyllingehjerte, kyllingelever,  lammelever og lammenyre.

Der ligger et supermarked i brøndby strand, lige ved stationen. Kan selvfølgelig ikk huske hvad det hedder, men det er ikke et af de normalt kendte supermarkednavne.
De sælger friske kyllingehjerter, kyllingelever osv...

Der må jeg til en af dagene. Mange tak.
Ann Hillerslev.

Eliza

Gid jeg havde en fryser hvor der var plads til alt det kød.. så dumt at barf'e når man kun har 2 1/2 skuffe  :lol:
Det ser godt ud Sara og godt du nåede det inden fluerne spiste det hele  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

det bästa med att packa det i sådana här lådor, är att de tar ingen plats i frysen :D 28 lådor... och jag har plats för fler utan problem :D

Har en vännina som helbarfar 4 illrar och har bara en liten frys med 2,5 lådor i... genom att packa så här får hon lätt plats med mat för 2 veckor :D samt mat till sig själv :D

Starshineferrets

idag blev det mer kött..... 8 timmar tog det för mig och paulina att stycka och paketera alltihop :s men ja... min frysbox är fortfarande tom :D