Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ny løbegård

Startet af Amazing Ferret, 6. August 2010, kl. 18:03

Amazing Ferret

Jeg har endelig fået en marshall løbegård  :dans: :dans:

Velco og Yabba er flyttet i løbegården sammen med de 5 hvalpe





Og så fik jeg også købt en sprutte
Her er det Sammy der prøver at komme ind i den





Og Zaccai kigger ud

Soelberg`s SUN ferret


Hvor har du købt den ??

Amazing Ferret

Shamua har købt den med hjem til mig fra USA

Kristine

Nice, tillykke med den :)
Jeg vil også have en løbegård :( Til når vi er udenfor

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

NannaMB

Er det kun mig men virker de meget små? Eller er de det? Egentligt mest fordi jeg gider ikke invisterer i sådan en hvis den er for lille. .

Kristine

Synes også den ser lidt lille ud.. nok også pga indholdet måske får den til at se lille ud?
Men kunne stadig godt tænke mig en udendørs løbegård :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

mette11

Den kommer i to størrelser og den Erika har er den mindste med 8 paneler. Den kommer også med 11 og er så en del større i omkredsen. Desuden kan man sætte flere sammen og dermed få en kæmpestor en!
Man skal passe på med at bruge den udendørs, da en ilder hurtigt kan grave sig under, hvis den står på jord.

Kristine

Ah, ej hvor smart! :)
Ja men det var bare generelt :) Men min far bygger et kæmpe voilere til mine møgunger :) Med sten under osv så de ikke kan grave sig ud og hegn en meter ned i jorden.. Det glæder jeg mig til.. men det er jo ikke noget som bliver bygget på en dag... så en midlertidig løbegård kunne være skønt så de kunne løbe lidt rundt uden sele og uden jeg skulle holde for meget øje med dem når vi er udenfor :)

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Amazing Ferret

Ja min er desværre kun en 8 panelers - men man kan købe ekstra paneler til den hvis man vil det

NannaMB

Okay, det var da rigtig smart . Den havde jeg ikke lige luret. Jeg har også haft lavet en. Men ego kan desværre klatre over alt. Blev nød til at tage det høje bur fra ham for en uges tid siden fordi han klatrede op på det og kunne ikke selv komme ned, med mindre han skulle springe. Og fra den højde er det ikke så fotbandet smart. Så hvis jeg skal have en løbegård skal det nok være en i træ, og ikke en med gitter så ender det bare galt. ;)

Kristine

#10
Ja de er så fjollet de møgunger.. kravler op... og op... og op... og op... Hov.. Hvordan komme jeg nu ned?  :o
Det kan nemt ende galt.. Vi skal også finde noget som de ikke kan klatre så godt i... og min bror er tømrer så vi får alt det træ vi skal bruge for kun 200kr og så skal vi så skaffe os noget hønsenet eller noget lignende.. (Selv om de kan de sikkert godt klatre i hønsenet :s Men skal dog heller ikke være noget de kan skære sig på) Men synes det er utrolig billigt og glæder mig virkelig til at se resultatet :)

Håber også at møgungerne bliver glade for det... Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

NannaMB

Ego klatre også op øverst i mine gardiner. Hmm så ved sku ikke lige hvad jeg skal finde på. Men han kan jo self rende løs i hele huset men det ville være rart med en løbegård så man kunne få lidt tid hvor man ikke hele tiden skal sidde på spring for nu at se hvad han laver eller hvad han ødelægger eller hvor han er på vej hen. Hehe det er nogle gange træls når han bare har været 10 minutter alene så ligger der vaske tøj alle steder og så har han gravat sig ned i sofaen.