Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Køb af ny ilder

Startet af Fuske, 7. August 2010, kl. 07:40

Fuske

Ja jeg har detsvært med at Quark er ene...ogmangler lidt aflastning i for af ilder til ilder leg :lol:

har lige været så  heldig at få lidt uventede penge der dumpede ind, så pt står økonomien til et pax skab som skal ombygges (hurtigst muligt en tur til odense) og  selvf. vaccination af Quark, samt indkøb af en ny ilder til maks 1500 (fordi jeg mener der skalvære penge til vaccinen også så ikke nikke friste med alsken dyre læke ildere :lol:

Quark er jo  en han og regnede med at få en han mere nu her, som selvf også skal kastreres.

Jeg er egentligt mere typen der falder for  personlighed end aftegninger, så  derfor  er det sind over alt  andet her lige  nu (men ikke  flere "usunde" afmærkninger)

men men men når alt det erskrevet (og her er så  grunden til atden ikke ligger under køb og salg),  hvad str kan jeg så gå  efter? voksen? barn? alt der her fine imellem? Quark er vokset pænt efter foderskift til royal persian kitten og synes det smager super! der spises mindre af det  end af det gamle foder men tror så  også  det her er mere complex i  sin sammensætning, han er med god vilje tunghør og nok nærmere døv ogi hjemmet er der 2 stk børn og en kat der også skal tages hensyn til :)

Hvad vil i råde mig til? og  er det realistisk at finde en dejlig kæleilder tiil den pris?
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Namilla

Det burde da helt sikkert være muligt. Jeg synes af og til også der ses kastererede ildere til den pris, men så er de som regel voksne. Så længe quark er så ung, så burde det ikke være det helt store problem, at sætte ham sammen med en anden ilder...men der kan nok komme lidt kampe...
Køber du en ilder der er jævnaldrende eller yngre, så er problemet sjældent så stort, som hvis det er en ældre ilder.

Anne

Jeg vil også mene at sammenførslen vil gå nemmest med en hvalp, men nu da din er en hvalp så vil du også sagtens kunne sætte ham sammen med en voksen der er vant til andre ildere, så det bestemmer du selv. Men det er nok bedst at købe en relativt ung ilder, da en gammel ilder nok ikke vil synes det er så fedt med så ung en lillebror lige pludselig.