Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nuii hvor er jeg træt (Quarks beretning)

Startet af Fuske, 12. August 2010, kl. 23:23

Fuske

Nui jeg har haft en lanng spænnende dag idag! Madmor  var tidligt oppe og jeg båttede glad til hende da hun kom ned i stuen.Lidt eter kom patrickog så gik den vildeleg ellers! mens madmor smurtemadder til patrick til noget hun kaldte skole, så hoppede ham og jeg rundt på gulvet istuen mens hans mund lavede sjove bevægelser. jeg kunne se på madmors udtryk at hun blev vred ppå et tidspunkt og hendes mund bevægede sigogså og pludseligt gad patrick ikke lege men styrtede op af den der ting ude i gangen som går op og op og op...jeg har læpnge været liidt forsigtig med den for den er høj! men han så så sjov ud da han hoppede op af den så hele gulvet rystede at det måtte jeg prøve så jeg hoppede efter og deropp  var et helt nyt uudforsket lannd! der var et rum med fliser som jeg husker at madmor og jeg badede i,men der var intet vand så jeg blev så fornæprmet at jeg tissede opå gulvet.

inde ved siden af var et stort rum som patrick var i og der hev og sled han i de sovetæpper som både mdmor og ungerne har på benene. Mon det var derfor madmor havde råbt højt?

imens jeg snusede rundt derinde kom madmor pludseligt og tog mig op. jeg havde slet ikke opdaget hende så  jeg spjættede lidt da hun tog mig.

vi gik ned igen jeg sad trygt på madmors arm for det turde jeg dog ikke selv

og så lukkede hun mig inde i stuen igen og kørte med patrick. lidt senere kom hun alene tilbage

hele formiddagen sad jeg hos  madmor eller legede hos  madmor, men da jeg blev træt lagde jeg mig på gulvet. pludseligt var der noget der pustede ved  siden af mig så  jeg vågnede lidt smådøsig og  skulle straks undersøge den her støvsuger. den pustede sjovt! madmor kiggede lidt pudsigtpå mig  og jeg tror hun havde forventet at jeg havde opdaget den nogetfør, men sådan er det tit. jeg er nemlig ikke god til at opdage ting

nå men madmor blev skisme lidt skidt og fik meget ond i mavenog fordi hun skulle have ro blev jeg puttet hen i buret. hold op hvor jeg kedede mig! jeg kom også med nogle  protest skrig men tror madmor hører lige så godt som mig og så måtte jegjo læggemig til at ssove. da madmor åbnede buret igen gjorde hun det dog godt igen, for hun havde nemlig fundet det grå tæppe frem og så stod den på tæppejagt og tæppeleg i en lilletime. patrick var også kommet hjem der og sammen med dem kom Mis. Nui han er stor! nok 8 gange større end mig og han er lidt sur. han viser tænder og laver sådan en fej en medpoten så jeg klasker helt  sammen på gulvet hvis  jeg ikke er hurtig nok, men jeg vil SÅ gerne lege med ham og kan slet ikke ladevære med at båtte hen til ham og bide  ham i poterne og hoppe rundt om ham, så stikker han nemlig for det meste as :lol: jeg legede med Mis i en time eller sådan, men har nok drillet den lidt for galt for på et tidspunkt blev jeg kradset lidt i anssigtet. Så var det jeg tænkte at den lige så godt kunne lære hvem der bestemte så det næste kvarter var jeg hele tiden efter den indtil den søgte ly på  en stol. så kan den lære det!

nu har jeg lige lagt ved siden af madmor og drømt en smuk drøm om at lege med en anden ilder hvor både forrpoter og bagpoter spjættede løs og halen logrede ens jeg sov  <3

og nnu vil jeg så krybe  under MIN sofa oog gå til ro for natten :) vi ses dejlige  madmennesker i morgen!
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Charlotte

Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

AnneME

syntes de der sjove hop de laver er så sjove og kære :)