Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Petfoods. dk nye produkter

Startet af Dark Crystal, 20. August 2010, kl. 19:11

Dark Crystal

Jeg kan se til min store glæde, de har fået nye ting inde på Petfoods nu. Bla en masse BARF..
Men skal lige vide, hvad er bedst at købe af deres vare, hvis vi skal give dem noget??

http://petfoods.dk/?traeid=1133


mette11

Jeg synes det er alt for lidt ben/brusk deres kød indholder. Desværre...4g. ud af 100g. lyder af meget lidt! Men så kunne man jo selv tilsætte benmel...
Men dem som hedder hele kyllingevinger og hele kyllingehalse må da indholde mere ben tænker jeg...ærgeligt at de ikke skriver hvor meget der er i. :(

Starshineferrets

det är faktiskt ganska så omöjligt att säga om något är bra att ge till någon annan då allt hänge rpå hur den totala kosten är sammansatt, vad som saknas, vad de behöver och inte behöver utifrån vad de äter under längre perioder. Men ja, produkterna som så ser ju ut att vara något man helt klart kan ge, men vad och hur mycket av varje och vilka eventuella tillskott som bör ges beror helt på hur övriga kosten ser ut.

Anne

Jeg gad godt man kunne købe kyllingevinger herovre!

Starshineferrets

kan man inte få tag i det i dk? :O det är det enda som egentligen är lätt att hitta i sverige :s
ska ni till änglaillern kan jag köpa upp ett gäng om ni vill ;)

Lena og Peter

Anne: Jeg er helt sikker på at Petfoods også leverer til Thisted   :P

Jeg er selv begyndt at handle der, og jeg kan kun sige at jeg synes at priser og udvalg er helt i orden.

mette11

CitatAnne: Jeg er helt sikker på at Petfoods også leverer til Thisted
CitatFrostvarene kan købes i butikken i  Haslev, eller bestilles via vores shop til afhentning i butikken.

Vi kan også levere dine frostvarer direkte til din bopæl på Sjælland og Lolland-falster
Kopieret fra: http://petfoods.dk/?traeid=1133

Så nej, det gør de ikke og det er derfor Anne brokker sig...

Lena og Peter

UPS... Så kan jeg da godt forstå hun brokker sig... :X