Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dyrene på skolebænken

Startet af lussingen, 7. September 2010, kl. 14:00

lussingen

I dag har vi været med vores madmor i skole. Hun er lærer og underviser nogle sjove unge mennesker, der skal have tingene ind på en anden måde, end de skal i folkeskolen... Måske er det en form for ildere hun arbejder med? Vi er jo også lidt mærkelige og sære nogle gange :fnis:

Vi har simpelthen haft det så sjovt. Vi fik lov til at komme med alle 4. Inani og Speedy lovede højt og helligt madmor, at de ikke ville bide i nogle af eleverne, så de fik også lov til at komme med.

Vi er allesammen blevet nusset, har fået olie, har spist godbider og er blevet kysset :-$ Og så gad de unge mennesker godt lege med os, RIGTIG MEGET!!
Madmor siger hun er meget stolt af os, for vi bed ikke en eneste gang (heller ikke kællingen og Speedy :lol:). Lige nu ligger vi på madmors kontor og sover. Hun har sådan nogle sjove reoler med masser af bøger, som man kan skubbe ud. Så kan man lægge sig på reolen i en bunke og sove. Vi har også fået masser af melorme.. En af de unge mennekser ville gerne efterligne os, så han spiste også en (det plejer madmor og madfar altså ikke at gøre)
Lidt senere kommer madfar og henter os. Så skal vi hjem og slappe lidt af. Det har været en rigtig dejlig og sjov dag. Vi åber vi må komme med madmor en anden gang.
Jeg lægger lige lidt billeder ind når jeg engang er vågnet helt.

Båt båt Minnie
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hold da helt op Minnie, det lyder godt nok spændende det der.
Jeg vil også i skole, og lege med ilder mennesker, der spiser melorme, og er mærkelige som os.
Men jeg vil altså bide i dem, for det gør man, når man leger rigtigt.

Båt
Navi.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  7. September 2010, kl. 14:03
Hold da helt op Minnie, det lyder godt nok spændende det der.
Jeg vil også i skole, og lege med ilder mennesker, der spiser melorme, og er mærkelige som os.
Men jeg vil altså bide i dem, for det gør man, når man leger rigtigt.

Båt
Navi.

Hej søde Navi-pige.
Hvis du spørger vores madmor, så er jeg sikker på, at du gerne må komme med, hun siger næsten aldrig nej til noget.... MEN søde lille Navi pige, det er vigtigt at man ikke bider i menneskene, de kan blive kede af det, og så kommer der noget mærkelig vådt ud af deres øjne. De kan også finde på at skrige eller råbe højt og det er ikke rart at høre på. Hvis du istedet for skruer op for charmen og slikker på dem eller kysser på dem (UDEN brug af tænder), så får man tit en ekstra godbid.
Du må meget gerne komme hjem til mig, så skal jeg tage dig under min vinge og vise dig hvordan man bliver en rigtig ilder-dame...

Båt båt
Minnie
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg kan godt li hvis jeg kan få dem til at skrige, for jeg kan også skrige. Så kan vi se hvem der kan få den anden til at skrige højst. Ihh det lyder som en god leg.
Og vådt ud af øjene, jeg elsker at bade, sikke da en god ide. :dans:

Ilder dame?
Jeg er en bandit, og jeg sætter en ære i det, for det er sjovt at lave ballade.
Min madmor kysser på mig hele tiden, og det er irriterende, for jeg må ikke bide i hende, og jeg kan ikke få hende til at skrige.

Men jeg vil gerne hjem til dig, for så kan vi lege, og få godbider, for din madmor er meget gavmild med dem. :)

Båt
Navi
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh Navi-pigen... :lol: du er sådan en dejlig uspoleret hvalp, der endnu er så uskyldig. Madmor siger, at de der unge mennesker faktisk er ret hårdføre, og at de ikke piver over et lille nap, så måske har du en chance?? Jeg bliver nødt til at sige at du ikke må bide i din madmor. Det er hende der giver dig mad, nusser dig, passer på dig og elsker dig. Det er også hende der følger dig til dyrlægen, hvis du bliver syg. Og tro mig, det er så dejligt at have sin elskede madmor med hos lægen, for det er ikke altid lige sjovt.
Jeg kan også godt lide at bade. Dog ynder jeg kun at dyppe mit hovede i vandet, for jeg bryder mig ikke om at få uglet min fine pels (jeg er angora)

Du skal være så  <3-lig velkommen hjemme hos os. Madmor er nemlig sød til at give godbider, og hun skælder stort set aldrig ud. Det mener jeg nu heller ikke din madmor gør? Jeg har aldrig hørt hende hæve stemmen :fnis:

Båt Minnie
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.