Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

James Wellbeloved.

Startet af Stephanie, 17. Oktober 2010, kl. 23:02

Stephanie

Hmm... skulle lige ind og bestille mere James Wellbeloved på Zooplus.

Men til min store overraskelse kan man ikke købe det der længere.

Er der nogen der ved hvor ellers kan købe det? '

Havde godt nok tænkt mig at prøve det foder petfoods har, men har ikke meget JW tilbage og vil ikke lave for brat en overgang i foderet.


Stephanie

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 17. Oktober 2010, kl. 23:06
http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/futter/frettchen/james_wellbeloved/183955


Det er på den tyske :)

Tusind tak

Super lækkert :D så har jeg nogle dyr som bliver glade og som får lov at vænne sig til nyt foder i stille tempo

AlisVolatPropiis

Ja nemlig :D det er altså vigtigt -men har du skrevet og spurgt hvorfor de ikke har det mere i UK? det kunne være rart for alle der bruger det at vide om det er midlertidigt eller om det udgår :)

Stephanie

Havde slet ikke tænkt på at skrive til dem og spørge, men jeg gør det lige her efter arbejde og vender tilbage med svar.

KariN

Jeg har snakket med dem :)

Hun kunne ikke sige hvorfor de ikke havde mere, kun at de ville få det igen på et senere tidspunkt..

Jeg har måttet bestille 3 små poser i stedet for en stor som jeg ellers plejer
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Citat fra: KariN Dato 18. Oktober 2010, kl. 09:05
Jeg har snakket med dem :)

Hun kunne ikke sige hvorfor de ikke havde mere, kun at de ville få det igen på et senere tidspunkt..

Jeg har måttet bestille 3 små poser i stedet for en stor som jeg ellers plejer

Pyha, men det havde været nemmere hvis de nu bare havde sat udsolgt ved James Wellbeloved istedet for at fjerne det helt fra siden.

Men dejligt at du allerede havde skrevet og fået svar  :)


KariN

#7
Ja det ville det helt sikkert, men det er faktisk ret længe de ikke har haft det :S Jeg snakkede med dem tilbage i slutningen af August så det er noget tid efterhånden. Håber bare at de snart får de store poser igen
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3