Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pels..

Startet af Eliza, 28. Oktober 2010, kl. 14:43

Eliza

Nu har jeg prøvet at give kanin med pels et par gange, men mine dyr virker til at synes al den pels er klam og irriterende.
Ved de elsker kanin uden pels, men de gider det ikke rigtig og tror det er fordi der er så mange hår. Har ellers klippet en del af fordi jeg ville putte det i noget af deres andet mad, da det jo skulle være sundt.

Spiser jeres dyr pelsen eller hvad gør de?

Vil lige sige at der ikke er noget problem med mus og sådan..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

jeg har kun prøvet med mindre dyr og jeg har læst at pelsen er rigtig god for deres fordøjelse, så derfor prøver jeg at tilstræbe det. jeg har stadig ikke prøvet hel kanin med pels, men må evaluere når jeg har.

Eliza

Ja det er jo netop det med at det skulle være godt for dem, derfor blev jeg også rigtig glad da jeg så at de var med pels, men det gjore mine dyr så ikke  :)

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

Jeg klippede også noget pels af for at blande det med andet mad, men de spiser fint nok det der har pels på.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

jag klipper pälsen mycket fint, i mm stora bitar, och blandar det tillsammans med mycket vatten i maten och då går det fint. men om jag har i för mycket päls ekker för lite vatten så kan de få lite hosta av det

Eliza

Jeg har ikke fået brugt det pels jeg har klippet af, men det er det som stadig sidder på de stykker kanin jeg har klippet ud...

De stykker de har spist, der ligger pelsen tilbage..

Synes det er lidt underligt de ikke gider spise den her kanin der er pels på når de ellers har været rigtig glad for kanin..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.