Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ilder øl!

Startet af RockaHulla, 11. Januar 2009, kl. 22:53

RockaHulla

Jeg ville bare lige vise en fiiiin flaske ilder øl, jeg fik idag. Ja, altså til mennesker!  8)



Tjek ilderen der ligger ved tønden og er ved at drikke sig stiv  :lol:

Malene

Fancy :lol: Men der er mere alkohol i en almindelig Tuborg. Fesent :P
Er der ikke en reklame for den på youtube?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

tzari

ej hvor er den kult hvor køber man sådan en vil også have en :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

RockaHulla

Er der? Jeg har ikke set den, før jeg fik den  :)
Jeg skal sgu heller ikke drikke den, det er der en anden der må gøre -ad øl!

Skal nok finde ud af det, Tzari ;)

Julie

haha, den er godt nok fin :D

Winther Ilderen

Ih nu er jeg jaloux, sådan en vil jeg også have  <3 :D

ludvig

he he...den snakkede min kæreste godt nok også om han havde set...tror måske enten det var fakta eller kvickly extra...

Winther Ilderen

Nogen der har fundet ud af hvor den øl købes henne ?

ludvig

hvis ingen har fundet ud af det endnu, så kan den købes for en tyver i fakta... :lol:

tzari

weeeeeeeeeeeeeeeeee fedtepoint til Ludvig :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen

Jeg har købt 30 stk der står i et skab, se det var en mindre formue og skulle af med  :D og har ikke engang smagt en af dem, kan ikke lide øl

Malene

Citat fra: Winther Ilderen Dato  7. Februar 2009, kl. 21:37
Jeg har købt 30 stk der står i et skab, se det var en mindre formue og skulle af med  :D og har ikke engang smagt en af dem, kan ikke lide øl
:lol: Må jeg spørge hvorfor du har købt 30 dyre specialøl, hvis du ikke kan lide øl? :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

tzari

så fik je mit eksemplar af den  :dans: :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Winther Ilderen

Citat fra: Malene Dato  7. Februar 2009, kl. 21:55
Citat fra: Winther Ilderen Dato  7. Februar 2009, kl. 21:37
Jeg har købt 30 stk der står i et skab, se det var en mindre formue og skulle af med  :D og har ikke engang smagt en af dem, kan ikke lide øl
:lol: Må jeg spørge hvorfor du har købt 30 dyre specialøl, hvis du ikke kan lide øl? :fnis:

Det er fordi jeg har et smukt skab hvor de tager sig godt ud i

Ej har købt nogle til mig selv og nogle til gaver og nogle til gaver til fastelavnstræffet som desvære er aflyst pga operation af min fod få dage forinden.