Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Te og møsser der smager af mad

Startet af lille_jill, 21. December 2010, kl. 22:41

lille_jill

Kan ildere godt tåle en lille smule koffeinfri te? Chucky var helt besat af vat med kamillete da han havde øjenbetændelse som hvalp. Men er det skadeligt i længden?

Hvis man nu har spist noget, som ilderne syntes smager godt eller man dufter langt væk af sismofytter, tager ilderne så skade af at give møs, selvom at man lige har spist noget de ikke kan tåle?


Undskyld de måske underlige spørgsmål..

Anne

nu giver jeg ikke mine ildere te, men da jeg går ud fra du mener i små mængder meget sjældent, så tror jeg ikke at kamillete kan skade.

Og med det andet, vil jeg også sige at de kysser jo fordi de kan lugte det der smager godt, det er vel næsten ikke noget sukker de rent faktisk indtager

lille_jill

^men indtager de noget sukker? Det er jo også hvis jeg har spist noget andet, at jeg åbenbart smager godt :)

Anne

jeg tror mest det er lugten, de slikker dig vel ikek inde i munden iog for det meste har du vel ikke noget på læberne

lille_jill

^jo, jeg spiser mega grimt med mad ud over det hele og så putter jeg Chucky helt ind i munden, så han kan rense mine tænder :D

Ej, tak for svaret :) Hvis der ikke er andre som lige protesterer, så går jeg ud fra at det ikke er skadeligt.

mette11

Ved at slikke så små mængder i sig tror jeg nu absolut heller ikke at der kan ske noget...det er jo minimalt hvad de rent faktisk får i sig på den måde...