Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Et farvel

Startet af Snabeldyr, 17. Januar 2011, kl. 14:14

Snabeldyr

Efter noget tid med klager fra boligforeningen (lugt og at jeg havde dem ude af buret) er jeg desværrre nød til at gå af med Zayn og Serenity :(

De vil ikke blive solgt men kommer tilbage til Mette (Evergreen) hvorefter hun finder et nyt hjem til dem. De bliver kørt op til hende på fredag så jeg har stadig en lille uge med de 2 bedste dyr i verden ( Jo de er altså )

Jeg har grædt hele weekenden over at miste min klump og prinsesse. Serenity har jeg haft i halvandent år og Zayn i ca et halvt år. Jeg ved allerede nu at jeg har truffet en svær beslutning men jeg ønsker heller ikke at stå som hjemløs igen.
De er begge en stor del af mit liv og en daglig grund til at grine selv når jeg var/er nede. Det bliver en stor ændring ikke at have nogen at komme hjem til som hopper af glæde over at se mig.

Man opdager først hvor meget de virkelig betyder for en når man ved at de ikke er der næste uge. Jeg håber virkelig at der er en der tage sig godt af dem i fremtiden. Bedre dyr får man ikke.

Serenity er en rigtig lille prinsesse, fin og fornem ( og lille ) og har vundet både mindste ilder og sødeste. Det tror jeg godt hun ved, hun opføre sig i hvert fald sådan. Hun er ikke den store kælepotte men nyder at gå rundt i sin ejen lille verden.

Zayn er en klump. Så enkelt er det. Han er fuld af energi og opføre sig som en der er skabt til at underholde. Han elsker at få opmærksomhed og render en i hælene. Han er kærlig og elskelig.

Også er de begge bide fri, ikke engang bare tær frister dem ( meget u-ilder af dem )

Jeg har virkelig nydt at være ilder ejer selvom man ældes hurtiger af det :D Og jeg har nydt at være både på ilderforum og topia hvor jeg har mødt skønne mennesker og søde dyr, fået gode råd og massere af grin. Det vil jeg gerne sige tak til jer alle for.

Mange hilsner Ida/ Snabeldyr
Stealing our hearts, then our sanity

lille_jill

Det er godt nok trist...

Sølvsten

Hvor jeg dog føler med dig

Charlotte

Ahh hvor er det frygteligt at du bliver tvunget til at gå af med dem. Jeg er ked af det på dine vegne.  :(
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Bawa

Åhh nej dog :'(
Jeg føler virkelig med dig!

Shamua

Det er jeg virkelig ked af at høre :(

Håber de får et godt hjem, men det er jeg faktisk sikker på de gør når de er i Mettes varetægt :)


Vh. Marianne

Snabeldyr

Jeg ved at mette vil finde gode hjem til dem og den tanke luner rigtig meget
Stealing our hearts, then our sanity