Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hun bliver ved :(

Startet af Lea, 31. Januar 2011, kl. 15:01

Lea

Ja jeg er sku nødtil at få det ud.. og er så træt af at se hun bliver ved og der intet sker ved det nu har dyreværnet været hos den *bip* flere gange hvor der intet sker..

Ja sorry men jeg udhænger hende men da hun slår ildere og ikke forstår at sådan opdrager man dem ikke så må man jo gøre noget og når hun kan blive ved med at få dyr ind på den måde og utallige gange få lov til at slippe afsted med at slå dem

Men Sælg IKKE ildere til en kvinde ved navn XXX (mener ejg hun hedder nu ) Hun bor i Eskilstrup (har hendes adr stående) og hendes mobilnr og alt sådan noget har jeg også ..

Jeg ved at hun bor på en gård sammen med en fyr ved navn XXX og hun har to børn en dreng og en pige.

Og når hun har det godt har dyrene det ok men når hun har det dårligt så ligger der døde dyr rundt omkring i lader osv. det er ikke kun ildere hun har.
og hun må med glæde se det her og hun kan bare skrive kan hun for nu har jeg fået flere ildere ind fra hende af.. og jeg vil blive ved med at plage hende og advarer om hende til hun stopper med at have dyr .

Stopper ikke bare .. for det er fandeme ikke iorden at slå dyr og lade dem død omkring en..

(sorry hvis sproget ikke lige er det pæneste men kan slet ikke har sådan noget)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Malene

[besked=Malene]Jeg har fjernet navnene![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3