Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ARG...

Startet af mette11, 5. Februar 2011, kl. 11:41

mette11

Jeg tror nu virkelig at mine ildere forsøger at drive mig til vanvid!!! De har hygget sig med Jonas her til morgen (læs ingen ballade, bare leg og hygge) mens jeg sov, været udenfor og lege til de sov og så hentede jeg dem ind.
Sigi startede med at vælte en gulvspand med lidt vand i, fordi jeg havde glemt at lukke døren ind til soveværelset (dumme mig)...så hun vadede rundt i vandet med sine beskidte små fødder så der var mudderspor overalt i soveværelset og i skabet som stod åbent! Så tykke mig ned og vaske gulvet efter hende og smide hende ud af værelset og lukke døren. Så kommer jeg ind i stuen og så er Mallow i gang med at vaske sine fødder i vandskålen!! Dvs. mere mudder i og rundt om vandskålen! Ned på gulvet med mig igen og tørre op og vaske...og rent vand i skålen, så de har noget at drikke...mens jeg så vender ryggen til og lægger kluden væk, ja så vælter Mallow lige vandskålen - jamen jeg tørrer da bare op en gang til - det skal hun da ikke tænke på!!!  :S

Nogen gange ville en guldfisk sgu være lidt nemmere!!

Amazing Ferret

 :fnis: :fnis: Jeg kender det alt for godt

De vil bare være sikker på at du ikke keder dig  :D

mette11

Ja de forstår sgu at holde mig i gang!!  :P Og det er da også rart at de små grisebasser vil have rene fødder når de kommer ind igen...meeeeeen de måtte godt lige vaske dem på en anden måde!! :ja:


Amazing Ferret

Du må stille en skål med vand ved hoveddøren når de kommer ind  :fnis: Så kan de vaske deres fødder der