Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

James Wellbeloved Ferret Complete

Startet af Dumle, 10. Februar 2011, kl. 16:18

Dumle

Er der nogle, som har erfaring med James Wellbeloved Ferret Complete? Hvor køber I det, og hvad koster det? :)

AlisVolatPropiis

#1
Jeg ved KariN herinde fra bruger det -hendes tæve får dårlig mave af andet, der har også været nogle ildere med kyllingeallergi som har haft glæde af det, da det består af kalkun istedet. Det er ikke verdens bedste foder, men det er klart et af de bedre ilderfodere..Orijen og Applaws, wildcat og ziwipeak er bedre. Men det er næsten altid billigst at købe på Zooplus

Med fragt blir det lige under 350kr for 7,5 kg så vidt jeg husker :)

KariN

Jeg bruger det i min foderblanding :) Jeg blander nogle forskellige slags foder og James Wellbeloved er en af dem :)

Jeg køber det på www.zooplus.de

Jeg køber gerne 7.5 kg af gangen det koster  39,90 Euro = ca. 300 danske kroner + 50 kr i levering, (Leveringen er den samme uanset om man køber 1 eller 5 poser af gangen)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Du kan kun købe det på www.zooplus.de de har det ikke længere på www.zooplus.com

KariN

Trine: Du er alt for hurtig *G*

;)

Men ja man der findes bedre ilderfoder og jeg ville egentlig helst bruge noget andet, men som Trine skriver, så får min lille pige dårlig mave af det meste andet foder :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dumle

tak for svar alle sammen :) jeg havde bare fået at vide, at det var noget af det bedste foder i verden til ildere, men nu lyder det ikke helt sådan :/ det er nok lige noget der skal tænkes lidt mere over så :)

lille_jill

jeg tror at ziwipeak er og bliver det foder med den bedste sammensætning og højeste kødprocent.
Desværre koster det en mindre formue og så er det ikke lige alle dyr der er vilde med det.

Dumle

Citat fra: lille_jill Dato 10. Februar 2011, kl. 17:54
jeg tror at ziwipeak er og bliver det foder med den bedste sammensætning og højeste kødprocent.
Desværre koster det en mindre formue og så er det ikke lige alle dyr der er vilde med det.

men måske er det også den formue værd :) ved du hvor man kan købe det? og til hvilken pris? ;)

mette11

Nogle MaxiZoo har det i hvert fald...mener det koster 90kr. for 1kg, men jeg har ikke købt længe, så jeg kan huske forkert!

SaraJ

Det koster 90 kr for 400 g i Bonnies dyrecenter i Værløse.

lille_jill

Citat fra: Dumle Dato 11. Februar 2011, kl. 18:30
Citat fra: lille_jill Dato 10. Februar 2011, kl. 17:54
jeg tror at ziwipeak er og bliver det foder med den bedste sammensætning og højeste kødprocent.
Desværre koster det en mindre formue og så er det ikke lige alle dyr der er vilde med det.

men måske er det også den formue værd :) ved du hvor man kan købe det? og til hvilken pris? ;)

Jeg køber mit i rigtig hundemad. 180 kr for 1 kg. Det er billigere at købe 5 kg.

mette11

CitatNogle MaxiZoo har det i hvert fald...mener det koster 90kr. for 1kg, men jeg har ikke købt længe, så jeg kan huske forkert!
Det er nok også for 400g. så...jeg har som skrevet ikke købt længe...det er dyrt, men godt!

Dumle

ved I hvor man kan købe det over nettet? :)