Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvordan laver i ducksoup?

Startet af lille_jill, 11. Februar 2011, kl. 16:36

Anne

man skal ikke give for meget tun pga tungmetaller, men lidt er ok engang imellem.

Mustela

Jeg laver ducksoup som Karina og Anne. De sidste par gange har jeg så valgt en hel and, i stedet for kylling.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Mustela Dato 21. Februar 2011, kl. 15:09
Jeg laver ducksoup som Karina og Anne. De sidste par gange har jeg så valgt en hel and, i stedet for kylling.

Så er det også sårn lidt mere "duck"-agtigt;o)

Anne

And er også super i ducksoup :) jeg blander tit and og kylling, men and er jo noget federe, så jeg vurderer lidt ud fra hvor fedt jeg vil have det. bruger man det som recovery eller opfedning er det jo fint nok

Louise V

Så har jeg også lavet det som Anne  :)

Men ja Fnug gider det heller ikk rigtigt, men jeg har overbevist mig selv om det en vane sag så hun får det til aften idag..
og igen næste lørdag så må vi se om det ikk bliver et Hit alligevel  :fnis:

KariN

Citat fra: Louise V Dato 26. Februar 2011, kl. 16:09
Så har jeg også lavet det som Anne  :)

Men ja Fnug gider det heller ikk rigtigt, men jeg har overbevist mig selv om det en vane sag så hun får det til aften idag..
og igen næste lørdag så må vi se om det ikk bliver et Hit alligevel  :fnis:

Har du prøvet at give hende det med dine fingre eller en te ske? det gjorde jeg med den ene af mine for han ville heller ikke have det i starten, men da han endelig fik smagt på det, kunne han ret godt lide det og nu spiser han det uden problemer :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Louise V

Jeg prøvede med fingerne men det gad hun heller ikk  :fnis:
Men sad faktisk og overvejede og give hende det i en sprøjte måske..     

heheh de har nogen sjove ideer nogen gange altså  ;)

KariN

#22
Du kan også tage lidt på fingeren og komme en lille smule på hendes næse eller lige rundt om hendes mund, for så slikker hun det af og så får hun da smagt på det og hvis hun stadig ikke vil have det bagefter, så er der nok ikke så meget at gøre ved det :) du kan selvfølgelig blive ved med at tilbyde hende det og se om hun af sig selv en dag gider det, men der er ingen garanti for det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Louise V

hun ville gerne spise det af fingeren :D jubii så det ikk spildt arbejde..