Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

fritter med på camping

Startet af katja74, 6. April 2011, kl. 16:12

katja74

Nogen der har erfaringer med dette??

Skal afsted man-fredag.... og bo i telt... og overvejer om det kan lade sig gøre at have dem med *s*
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

cibatuchsi

Det kan jo nok godt lade sig gøre, men jeg ville nok vælge at få dem passet imens. for tænk hvis de slap ud af buret/løbegården. Og hvad hvis det bliver rigtig varmt ?

KariN

Jeg ville ikke tage dem med, for som Daisy skriver kan det blive rigtig varmt i sådan et telt og dyrene vil hele tiden have begrænset med plads, i bur, løbegård eller i en sele og ville ikke kunne løbe frit som de jo kan derhjemme, derfor tror jeg det vil være en ret begrænset fornøjelse for dem.. så jeg ville finde nogen til at passe dem imens :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

katja74

Jeg hælder absolut også mest til at få dem passet ;)

Er bange for de bliver stjålet *gs* eller løber væk..

men kunne jo være nogle havde prøvet at have dem med, og med et godt resultat *ss*
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Namilla

Jeg ville kun måske turde, hvis det var i campingvogn... der kan man trods alt låse døren, og mange campingvogne har dobbeltdør, så man kunne sikre sig mod at de styrtede ud så snart man åbnede, hvis de var kommet ud af buret.
Et telt tror jeg i det hele taget ikke er ilder-sikkert...jeg tror de ville kunne kradse sig igennem det, hvis de slap ud af buret...og de kan jo ikke være i buret døgnet rundt...
Nej, jeg synes også du skal få dem passet...