Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Har du set Ali?

Startet af Westpoint, 12. April 2011, kl. 16:02

Westpoint

Jeg har mistet kontakten til min dejlige Ilder, Ali.
Han er en dejlig stor kastereret han på ca 2 kg, da jeg solgte ham for 6-7 måneder siden. Han bliver 2 her i april og er lys standart.
Jeg solgte ham til en pige på sjælland i den tro hun selvfølgelig ville beholde ham, men efter lidt tid solgte hun ham igen. Desværre vil hun ikke have jeg får kontakten til de nye ejere, hvilket selvfølgelig sårer mig meget, da jeg savner mit lille pus og gerne vil høre hvordan han har det.

Der medfulgte et kæmpe papegøje bur (180 x 90) i to etager, to hængekøjer en åben og en lukket, legetøj, lilla sele og blå stof sele med elastik snor og en masse andet.

Han er bide og bakketrænet, kommer når man kalder og vant til at være meget ude både med og uden sele.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, vil gerne sætte billede ind men hvordan?  :)


englefugl

du kan evt gå ind på photobucket og uploade billederne der, og så skal du kopiere photobucket-linket på billederne og sætte dem ind mellem de to kasser der kommer frem når du trykker indsæt billede :) held og lykke med at finde ham, det var noget værre noget :(